Forumet - HJÄLP! [cry]

HJÄLP! [cry]

282 0 21
Jag har ett STOORT problem , jag har gillat samma kille i typ 3 år , det ända som har hänt är att vi hånglade på en fest i sommras. Jag gillar verkligen den här killen mycket , rikit mycket.. Han umgås ganska mycket med andra människor än dom i min skola , så jag vet inte om han har nån fling med nån annan flicka.
Men nu frågar jag er , HUR ska jag göra för att den här killen ska falla för MIG?

Tacksam för svar.

Spana också in:

Liina:

Jag försöker men jag vet aldrig vad jag ska seja till honom.. Jag blir alltid lika nervös.. Och jag tror att han inte gillar mej men hur kan jag isf få honom att gilla mej?

Människor gillar ofta när man pratar om dem med dem. Fråga frågor om honom, se om ni har något delat intresse. Ge beröm om han är bra på något. Sådant som får honom att känna sig omtyckt.
Sen kan du fråga om ni kan gå på bio eller ta en promenad eller whatteheck.
Fixa hans msn sen snackar ni där lite, så frågar du om ni ska gå på bio eller se på nån film hemma hos dig eller honom, var inte blyg fråga bara, han vill nog umgås lite, om du inte vågar fråga nånting tror han säkert att du dissar honom.. Gillar du honom måste du stå på dig lite för att få nått. De kan vara värt de. Lycka till[bigcheers]