Aviseringar
Rensa alla

Hjälp dbp med hennes hår, snälla?


Ämnesstartare

farbror gugge:

blek det 2-3 gånger och färga det i någon färg som är lik din naturliga direkt efter = )

Dberorpå:

Jag har ingen tid för blondering hit & dit

[sad]
+ måste göra detta ensam och vet inte hur man bleker[shake] fast har blekningsmedel hemma i think... Riktigt blond färg i vilket fall! Fungerar det tro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan jag blondera med ???

Img-CSCH3-S9-1-XX-XX_1.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

mascara, kajal under ögat (ej hela vägen) och ibland eyeliner överst (ej hela vägen)lite rouge om jag pallar och försöker hålla kvar foundation hela dagen men den verkar förångas efter någon timme.

Skippa kajalen under ögat då, ha bara bleka ögonlock eller lite brun ögonskugga längs ögonkanten om du vill markera dem mer. Alternativt ljusare kajal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Jag har ingen tid för blondering hit & dit

tar ju inte så lång tid, lr isolera dig från omvärlden ett par dagar typ så blir det nog bra sen :3

Dberorpå:

Riktigt blond färg i vilket fall! Fungerar det tro?

blond hårfärg är oftast samma sak som hårblekning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men btw var försiktig med att bleka håret, kan lätt bli ganska fail och gå sönder :e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tar ju inte så lång tid, lr isolera dig från omvärlden ett par dagar typ så blir det nog bra sen :3

Går ej, har stort prov på måndag & stor redovisning + jag bor med min far!

farbror gugge:

blond hårfärg är oftast samma sak som hårblekning

Oh, är det sant?! Tackar så mycket! Frisörkunskaper är något jag har brist på men, tusen tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

men btw var försiktig med att bleka håret, kan lätt bli ganska fail och gå sönder :e

va vrf??!?![shake]

mediakatt:

Skippa kajalen under ögat då

[no-no] ser ej emo ut om jag har kvar det & svart hår. har det på alla mina bilder. ger en nnan form till ögonen
tror du missuppfattade min mening

mediakatt:

ha bara bleka ögonlock eller lite brun ögonskugga längs ögonkanten om du vill markera dem mer. Alternativt ljusare kajal.

ty! skall införskaffa en ljusare[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

va vrf??!?![shake]

om du har svart nu kommer det antagligen bli typ tovigt och orange efter typ två blekningar : P

men om du ändå vill färga det typ mörkbrunt direkt efter kan det räcka[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

om du har svart nu kommer det antagligen bli typ tovigt och orange efter typ två blekningar : P

har olika nyanser rött

farbror gugge:

men om du ändå vill färga det typ mörkbrunt direkt efter kan det räcka

är asrädd nu! värt risekn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

ser ej emo ut om jag har kvar det & svart hår. har det på alla mina bilder. ger en nnan form till ögonentror du missuppfattade min mening

Alltså, jag antog lite att du såg emo ut med nuvarande sminkning och svart hår. Kollade ditt foroalbum nu, tycker inte att det verkar vara någon emovarning på ditt smink, fast svårt att säga med suddiga bilder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

tycker inte att det verkar vara någon emovarning på ditt smink, fast svårt att säga med suddiga bilder.

nee är nog ej det
jo :/ synd att jag igår tog bort det album med tydligast bilder![crazy]

Äh, kör på brunt hår istället! Frågan är bara vilken nyans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Måste helst blondera isf, för att det icke ska bli missfärgat[n] har typ gult, oranget, brunt, svart och rött hår! Driver inte. Olika färger på olika delar av håret, svinjobbigt!

Åh. Drygt att behöva bleka först. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Äh, kör på brunt hår istället! Frågan är bara vilken nyans!

Chokladbrunt, typ. Lite sådär, fast mörkare.


   
SvaraCitera

Dberorpå:

vad händer om jag färgar över henna med vanlig hårfärg?!

Är ditt hår färgat med henna? [surprised]

Om det är bra henna du har använt går det inte att färga över [n]


   
SvaraCitera

dubbelpost [sad]


   
SvaraCitera