Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP, det tar stopp ;/


Ämnesstartare

När jag onanerar så använder jag mitt tandborstfodral (med kondom på ), men efter ca 10 cm, tar det stopp. Jag vet inte varför, och om jag trycker på så gör det ganska ont. Varför?
Jag är bara tretton år, och borde ganske inte onanera så mycket [blush], men innan mensen, då fan är man kåt.

vad är det för något som stoppar? är det för att min kropp inte är fullt utvecklad än? jag har ingen aning [sad]


   
Citera

[crazy]


   
SvaraCitera

hejjagheterbengt:

ag vet inte varför, och om jag trycker på så gör det ganska ont. Varför?

livmodertappen?

sedan ska du bara gå så långt som du själv tycker är skönt. Är det inte skönt så är det ju inte värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske slutar att vara lika kåt efter ett tag?


   
SvaraCitera

Tandborstfodral... [sad] [cry]


   
SvaraCitera

Lycko er att er kåthet går över iaf [crazy]


   
SvaraCitera

hejjagheterbengt:

efter ca 10 cm, tar det stopp.

Slidans djup är ca 10 cm.


   
SvaraCitera

hejjagheterbengt:

Jag är bara tretton år, och borde ganske inte onanera så mycket [blush], men innan mensen, då fan är man kåt.

Nej, det borde du inte. Gå och lek med barbiedockor som man ska göra i din ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Gå och lek med barbiedockor som man ska göra i din ålder.

[tired]


   
SvaraCitera

Uranus:

Gå och lek med barbiedockor som man ska göra i din ålder.

Jag har aldrig lekt med Barbie xP

Jag är också 13 år, och brukar onanera väldigt mycket[blush]

hejjagheterbengt:

efter ca 10 cm, tar det stopp.

Slidan har väl ett stopp längst in? Den fortsätter inte så långt in i kroppen direkt[rolleyes] det är nog därför det gör ont.


   
SvaraCitera

Det behöver inte vara livmodertappen om det inte är så att det gör jävlig ont och inte bara lite obehagligt. Det kan vara att du kör upp i väggen och fastnar i...Vad man nu kallar sakerna på insidan[tard] sådär som det kan göra med tampongen ibland. Iaf. Testa med att byta ställning eller så köru med fingrarna.


   
SvaraCitera

Hahaha trodde du var kille först [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså så gör det på mej med. På alla tjejer, väl? Asså det är ju en vägg där lixom. Det är ju inte så att slidan är ett hål som går ända upp i magen heller. Det tar emot där, den kan också töjas ut lite har ja för mej men annars så är slidans djup 10cm.[smile]


   
SvaraCitera

pics[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera