Aviseringar
Rensa alla

[Hjälp!] Får inte av min ögonbrynspiercing!


Ämnesstartare

isola:

Den hinner växa igen på den tiden.

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leemanftw:

På 1½ timma? :O Tveksamt.. Hade inte på mig mitt örhänge på 8h och det var bara en liten hinna som hade skapats, hur enkelt som helst att trycka igenom örhänget ändå.

Skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

nej

Om hål i näsvingen hinner göra det så borde det ju vara samma sak med ögonbrynet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Om hål i näsvingen hinner göra det så borde det ju vara samma sak med ögonbrynet.

bör vara mer eller mindre läkt efter 2 månader tvivlar starkt på att den växer igen på en timme, hade min läppiercing ute i en dag typ när jag jobbade i kök när den var nyläkt det gick fint att trycka in den sen, men men, alla är olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leemanftw:

På 1½ timma? :O Tveksamt.. Hade inte på mig mitt örhänge på 8h och det var bara en liten hinna som hade skapats, hur enkelt som helst att trycka igenom örhänget ändå.

Det är skillnad på att hitta hålet i ett öra än i ögonbrynet. Det kan mycke väl hinna försvinna på så kort tid. Speciellt när du tränar kan du få smällar precis där som gör att det blir mer var. Varet torkar och täpper till hålet, och vips så kan du inte hitta längre. Hänt mig förut, och det var i läppen, den är också mycke lättare än ögonbrynet.

Men individuellt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick precis av den! Gud vad bra.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

100% av alla människor som gillar mma är cp enligt en undersökning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

100% av alla människor som gillar mma är cp enligt en undersökning

Det var ju en väldigt mogen kommentar. Så är det ju inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leemanftw:

Det var ju en väldigt mogen kommentar. Så är det ju inte.

jo enligt min undersökning så


   
SvaraCitera

leemanftw:

Ed's piercing

han är bäst! och, knipsa själv med en tång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LILO:

han är bäst! och, knipsa själv med en tång?

leemanftw:

Fick precis av den! Gud vad bra.. 🙂


   
SvaraCitera

LILO:

Ed's piercing

Jag gjorde min där, och jag fick inte heller upp den. Men försökte typ en vvecka och tillslut gick det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaliicee:

Jag gjorde min där, och jag fick inte heller upp den. Men försökte typ en vvecka och tillslut gick det 🙂

Jag skruvade på den översta, som f.ö satt mycket hårdare än den som är underst.
Bytte sedan taktik och skruvade på den understa kulan.. fick av den direkt! Hade skruvat åt fel håll på den understa när jag försökte tidigare.. [y]


   
SvaraCitera

leemanftw:

fick av den direkt

Va bra 🙂


   
SvaraCitera