Aviseringar
Rensa alla

Hjälp folket om ni har gjort teoriprov för CE!


Ämnesstartare

Har provet i morgon! Har ju pluggat men är det något speciellt man ska lägga tanke på? Ska läsa på om dom där förbannade Bruttosviktstabellerna sen efter middagen. Får inte misslyckas, är det som är problemet denna gång. Så har ni några tips, så skriv dom här hade varit awesome!!
Trevlig efter middag i alla fall 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men aah det här gav ju ingenting.....


   
SvaraCitera

Tänk på förgasaren. Kommer komma massa frågor om förgasare. Och hjuldiameter. 


   
SvaraCitera

Lycka till!

Har du redan C kort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha men är du nya legenden? Kom ju ingenting om sånt där. Du bara trolla...

Den vedervärdige mannen från Säffle: Tänk på förgasaren

mrman: Har du redan C kort?

Lär behöva det igen. Jaa det har jag faktiskt nöjd med det! 😀 Men måste fixa E med.


   
SvaraCitera

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah men nää då testar jag en gång till nu idag!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött nu fixade jag äntligen Ce teoriprovet! Haha den här tråden blev som en liten dagbok.. Haha pajas jag är. Trevlig kväll på er som kommer att läsa det här men struntar i att svara!Party


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Inte sett tråden förs nu, ser att du inte längre behöver nåt tips. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice: Inte sett tråden förs nu, ser att du inte längre behöver nåt tips. Glad

Haha,nääGlad Bara uppkörningen kvar, taggad!!


   
SvaraCitera

Fan vad duktig du är Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack yxmannen! (Går det bra om man kallar dig det, pga av bilden) haha?Tumme upp
Joo det tycker jag med. Blir skönt att få det, kan söka jobbar var jag vill då typ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller inte.. Haha ringde nyss och skulle boka tid. Killen sa att det inte fanns en ända tid innan årskiftet. WHAT är ju 4 månader dit. Haha ja dom skulle ringa upp senare så får se hur det går då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja nää nu mot skolan på ett litet tag. För att få övningsköra med CE så snart när jag har min uppkörning så behöver jag aldrig mer ha nått att göra med den där skolan Mycket glad
Då kan jag äntligen börja söka jobb på riktigt och vart jag vill i hela Sverige 🙂 Trevlig dag på er med!!


   
SvaraCitera