Aviseringar
Rensa alla

hjälp FORT!!


Ämnesstartare

behöver hjälp att hitta ett bra vax eller spray, mitt hår är väldigt tort och slitet, har ni nå tips på spray/ wax eller något schampo som gör att håret vaknar till liv igen

MVH


   
Citera

JA MÅSTE SKAFFA VAX 3 PÅ NATTEN
JA
KOM SÅ GÅR VI TILL ICA

FÖR DET ÄR JU ÖPPET?!!!!!


   
SvaraCitera

mopsen:

KOM SÅ GÅR VI TILL ICA

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Image

[y]


   
SvaraCitera

Erikiper lär ska vara bra [rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

haha roligt


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

robin hood:

behöver hjälp att hitta ett bra vax eller spray, mitt hår är väldigt tort och slitet, har ni nå tips på spray/ wax eller något schampo som gör att håret vaknar till liv igen

Snart trillar det av så blir du flintskallig [bigcheers] köp inget vax om du har torrt slitet hår, raka av dig skiten och odla nytt.


   
SvaraCitera

Dra igenom en näve saliv/snor och ditt hår will be snustortt no more!

Vem bryr sig om hår är torrt/fuktigt? Inte jag, och glad och nöjd är jag för det.

SKÅL![bigcheers]


   
SvaraCitera

robin hood:

mitt hår är väldigt tort och slitet

aids? [rolleyes]


   
SvaraCitera

robin hood:

behöver hjälp att hitta ett bra vax eller spray, mitt hår är väldigt tort och slitet, har ni nå tips på spray/ wax eller något schampo som gör att håret vaknar till liv igen

kan ju bara säga att jag tror att om du har lagom långt hår skulle det kasnke bli assnyggt med fructis surfarvax!


   
SvaraCitera

garnier fructis surf hair använder jag. Använde dax wax innan och fy fan.....jävla skit dax bara förstörde allt, Garnier Surf hair är jävligt bra! Testa det! Om du inte gillar det så är du dömd till att använda det äckligaste skitet i hela universum....dax wax :O


   
SvaraCitera
Hando

Smeta in schampo i håret så luktar du gott och håller kanske 20 minuter.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera