Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Gravid??!


Ämnesstartare

hej
de är så att jag och mina pojkvän hade sex tidigare idag och när jag kom hem tog jag mitt p piller, direkt efteråt så gick jag på toa och var lite halvt lös i magen, ingen direkt diarre utan bara lite lös. Kan jag vara gravid eller är de inte någon fara?

tacksam för svar!

Ge mig inga svar som att läsa i boken, jag är orolig nu..


   
Citera
Ämnesetiketter

UNGDOMSMOTTAGNINEN? Kanske? Graviditetstest?
Eller så kanske någon här på sidan är synsk, right.
[mad]


   
SvaraCitera

Läs i boken!


   
SvaraCitera

Diarré är ett av de säkrare tecknen på graviditet tyvärr. =/
Har du funderat på namn än?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh herregud:D ni har inga liv som svarar så:) ni kanske inte får några ligg alls istället, puss babies :*


   
SvaraCitera

iiddaaaa:

ni har inga liv som svarar så:)

Du har uppenbarligen ingen hjärna som skapat den här tråden.


   
SvaraCitera

iiddaaaa:

åh herregud:D ni har inga liv som svarar så:) ni kanske inte får några ligg alls istället, puss babies :*

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHA

Slår vad om att du är seriös med den här tråden xD [bigcheers]


   
SvaraCitera

Imoon:

Eller så kanske någon här på sidan är synsk, right.
[mad]

jag är.[cool]


   
SvaraCitera

[rolleyes] Man kan inte märka att man är gravid bara några timmar efter. Du har ätit för mycket äckliga saker helt enkelt...


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du har uppenbarligen ingen hjärna som skapat den här tråden.

[bigsmile]

Nej men du lilla vän.. Att man har bajsar lite löst är nog mer ett tecken på att du lät han komma i din köttros. Det har ingenting med äggstockarna ( nejnej, inte ägg som i omelett utan ägg som i barn ( jaaaaaa, jag vet att du är ett däggdjur )) att göra. Men du borde ändå kolla dig på ungdomsmottagning. Säg att du tror att du är gravid för att du bajsar löst efter sex. Då kommer dom bli glada.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Visst finns det viss risk att bli gravid om man är dålig i magen, men jag måste ju ha varit dålig i magen nån gång då jag tror piller, å jag blev av med oskulden då jag var 16, och nej, ingen unge i sikte än! [cute]


   
SvaraCitera

Sagitta:

[rolleyes] Man kan inte märka att man är gravid bara några timmar efter. Du har ätit för mycket äckliga saker helt enkelt...

Å jag tänker på arto väkipartas låt [bigsmile]

Adam å Eva.

Där äter eva äpplen hela dagen å ha analsex med adam å sen får hon diarré å skiter å den där bubblande blaffan på backen får några veckor på nacken sen får den liv å nu är det den som bestämmer xD

Å måste lyssna på den [smile]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Å jag tänker på arto väkipartas låt

Adam å Eva.

Där äter eva äpplen hela dagen å ha analsex med adam å sen får hon diarré å skiter å den där bubblande blaffan på backen får några veckor på nacken sen får den liv å nu är det den som bestämmer xD

Hahahahaha


   
SvaraCitera

passaro:

jag är.

[blush]


   
SvaraCitera

Ta en tärning. Slår du ett jämnt nummer är du gravid. Slår du ett udda nummer är du inte det.


   
SvaraCitera