Aviseringar
Rensa alla

hjälp, han är ju fan upptagen?


Ämnesstartare

Hej, ehm, vet inte riktigt hur jag ska börja. Long story short:

för nån månad sen "råkade" jag hamna i säng med en arbetskamrat efter en utekväll med jobb. Vi hade en underbar natt tillsammans och har efter det träffats någon gång i veckan och bara fortsatt..

Men, saken är den att han har flickvän! Jag mår jättedåligt av situationen, men kan inte sluta träffa honom. Trots att jag vet vad jag gör mot denna tjej som jag aldrig träffat. (hon förtjänar bättre än honom, det är det enda jag vet om henne)

Dock slog det mig häromnatten att hans flickvän har samma namn som tjejen mitt ex var otrogen mot mig med. Kan det ha något med det att göra, rent omedvetet?

vi träffas bara i smyg och ingen vet om det. Det gör det hela spännande ju, att kunna åka fast. Dessutom hade jag inte haft sex eller knappt någon närhet alls på ett år (av olika anledningar), och därför är jag rädd att jag hamnar i samma onda cirkel igen. Vill verkligen inte det. [sad]

hjälp mig, vad ska jag göra? [cry]


   
Citera

Zoxe:

hjälp mig, vad ska jag göra?

Om han vill vara med dig får han tamigfan göra slut med sin tjej.
Ingen rolig situation för henne, och jag pratar av egen erfarenhet... Inte exakt samma men liknande. Han måste ju bestämma sig, det är inte schysst mot någon av er annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

l2310:

Om han vill vara med dig får han tamigfan göra slut med sin tjej.
Ingen rolig situation för henne, och jag pratar av egen erfarenhet... Inte exakt samma men liknande. Han måste ju bestämma sig, det är inte schysst mot någon av er annars.

ja, jag borde väl prata med honom om det. är bara rädd för det...

förstår precis hur hon känner sig, fast hon vet ju inget om det. Det är ju det som stör mig. hon får inte chansen att säga sitt och dra ifrån honom. vill inte göra henne något ont, men det är ju det jag gör? och jag hatar mig själv så mycket för det. [n]

vad ska jag säga till honom ?


   
SvaraCitera

Zoxe:

vad ska jag säga till honom ?

Säg att du gillar honom men inte vill gå bakom ryggen på någon. Så om han vill vara med dig får han se till att BARA vara med dig. Sen hur han reagerar på det vet man ju aldrig, då får du väl bara hoppas att han gillar dig mer än sin flickvän (som han uppenbarligen inte bryr sig särskilt mycket om).

Zoxe:

fast hon vet ju inget om det.

Allt kommer fram till slut. Bättre att han berättar det för henne än att hon kommer på det själv eller hör på omvägar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

l2310:

Säg att du gillar honom men inte vill gå bakom ryggen på någon. Så om han vill vara med dig får han se till att BARA vara med dig. Sen hur han reagerar på det vet man ju aldrig, då får du väl bara hoppas att han gillar dig mer än sin flickvän (som han uppenbarligen inte bryr sig särskilt mycket om).

ja, det får jag göra. ska snacka med honom nästa gång jag träffar honom! dock är jag rädd för det, det blir en sån känslig situation, drar mig lite för sånt. är dock rädd för att han gillar sin flickvän mer. lite därför jag är rädd för den konversationen... [shake]

l2310:

Allt kommer fram till slut. Bättre att han berättar det för henne än att hon kommer på det själv eller hör på omvägar!

sant. vill bara inte att hon ska hata mig, dock är det ju befogat. Jag hatar ju tjejen mitt ex var otrogen med. eller ja, inte nu längre... men tiden därefter.


   
SvaraCitera

Zoxe:

vill bara inte att hon ska hata mig, dock är det ju befogat

Jo det är ju det, men man får ju ta smällarna för det man gör. Men ni är ju inte kompisar som jag förstod det, så det kan man väl stå ut med. Om inte annat, se det som hämnd för att hon var med ditt ex (om det nu var hon) [badgrin]

Om han gillar sin flickvän mer får du väl ta det och gå vidare. Det går ju över till slut 🙂 Men det är ändå bättre att ta upp det än att låta det ligga och gro. Om du inte tar upp det kommer du förmodligen bara må sämre och sämre över situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

l2310:

Om inte annat, se det som hämnd för att hon var med ditt ex (om det nu var hon) [badgrin]

haha, nej det var inte hon. det kan det inte vara, det är typ 8 år som skiljer dem så det kan absolut inte vara hon [wink] men hade det varit hon hade jag inte brytt mig lika mycket.

l2310:

Om han gillar sin flickvän mer får du väl ta det och gå vidare. Det går ju över till slut 🙂 Men det är ändå bättre att ta upp det än att låta det ligga och gro. Om du inte tar upp det kommer du förmodligen bara må sämre och sämre över situationen.

ja, det är sant! ska göra detta nu, så fort jag träffar honom. hoppas det blir snart, för det känns som om jag håller på och blir galen!

skriver här så fort jag har snackat med honom, och uppdaterar! Tack så jättemycket för hjälpen. behövde snacka lite med nån! tack [love]


   
SvaraCitera

Zoxe:

skriver här så fort jag har snackat med honom, och uppdaterar! Tack så jättemycket för hjälpen. behövde snacka lite med nån! tack

Ja gör det, blir ju nästan nyfiken på hur det går. 🙂
Lycka till och varsågod [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej igen! det gick inte så bra. han valde sin flickvän. [sad]

vet inte vad jag ska göra. får väl ta mig i kragen och komma över killen. Han är ett svin mot sin flickvän, vilket gör mig ledsen för hennes skull.

Tack för hjälpen l2310! Nu ska jag ut och försöka festa bort minnena.


   
SvaraCitera

Zoxe:

Hej igen! det gick inte så bra. han valde sin flickvän.

Tråkigt att höra. Men om han gjorde så mot henne så kanske han ändå inte var något att ha [rolleyes]

Lycka till 🙂 och varsågod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera