Aviseringar
Rensa alla

Hjälp han måste vilja ha mig!


Han är ett svin.
Han har varit med dig, vet att du inte kommer släppa honom, så han letar upp någon som i hans ögon är "snyggare" och gör ett försök därborta. Medans använder han dig som livbåt.
Det värsta av allt är att han säkert inte ens vet det själv, utan han vill prova vara med någon annan och om det skulle skita sig så kommer han tillbaks till dig.
Skit i honom, du förtjänar någon bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sicket jävla krångel, han förtjänar inte ens en tjej om han redan håller på med en annan! Din idiot och han med!


   
SvaraCitera

Vanilla:

och att det kanske blir vi i framtiden

På något sätt känns det som att han har kvar dig i en slags hållhake, lite som "reserv" ifall det nya förhållande skulle skita sig. Och hur skulle det kännas om du tänkte mer så?

Och sen så är sannolikeheten inte alls stor att, om ni vid förmodan skulle bli tillsammans igen så är det inte alls säkert att ert förhållande någonsin kommer bli "likadant/samma" som tidigare. Det är inte säkert att det blir "bättre" förhållande, vem skulle påstå det? För det har ju en gång redan tagit slut, mellan er två, säkert av någon anledning.

Men sen är jag mer sån som person - har man en gång lämnat mig så har man lämnat mig för gott. Då har personen gjort ett "aktivt" val och jag skulle kunna påstå att din kille bokstavligt talat gjort ett aktivt val och gått vidare med sitt liv - dessutom i ett nytt förhållande med någon annan.

Sen är det säkert så att han gjorde fel - att gå och bli ihop med någon annan innan han ens är "redo" för det - tanke på att ni tydligen gjort slut nyligen (?) och beroende på hur länge ni vart i ihop och hur pass seriöst ni hade det så har han antagligen inte kommit över dig rent känslomässigt - i alla fall så är han inte villig att "släppa" taget om dig. Han vill ju hålla kvar dig.

Frågan är om du tycker att det han gör är rätt. Tycker du att han gör fel - varför vill du ha kvar honom i ditt liv? Vad ger han dig för det? Tycker du att det är ok?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se till att hans nya flickvän dör och trösta honom efteråt?


   
SvaraCitera

tala om för honom att lämna dig ifred...så kanske han börjar tänka som du nu gör haha. men allvar hitta någon annan!


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

tog slut mellan er för en anledning, inse att han inte vill ha dig [shake]


   
SvaraCitera

Vanilla:

Hur gör man för att få tillbaka sitt ex som inte har glömt en helt ännu men ändå har en ny flickvän?

allt som du har beskrivit i tråden gör mitt ex också ÅÅH! jag är så arg på honom men ändå saknar jag honom, älskar honom och gråter över idiotjäveln varje jävla äckliga dag. 🙁

f.ö. hade han och jag sex för två veckor sen och nu är han "jättekär" i sin nya "flickvän".


   
SvaraCitera

Life is a bitch . but you just have to deal with it !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera