Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP!!! HELST AV TJEJER!!!


Ämnesstartare

Slumptard:

Och konsten att bära hippa schalar!

det är bara för vissa var man är från som tex matchtröjor

Slumptard:

Och kunskapen om hur man kryper ner i sina kamraters sovsäckar utan att alla andra märker!

Det låter ganska rolig men jag tror att alla skulle märka det ändå och skulle ganska trånk, jag är ändå som en mask/ bulldozer när jag sover jag rullar över allt

Slumptard:

och knutar

knoppar för att kunna bygga portaler


   
SvaraCitera

Om du har gått i scoutkåren med henne i 11år bör du väl känna henne väldigt väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA det borde jag, men jag har ganska svårt att prata med tjejer både skriftligt och muntligt och jag har t.ex inte ens prata med tjejerna i min klass


   
SvaraCitera

Semi:

Trodde scouter praktiserade avhållsamhet och moral!

Känner ett gäng gamla scouter. Det enda de gjorde var i princip att åka ut i skogen, trippa på svamp och knulla.


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Känner ett gäng gamla scouter. Det enda de gjorde var i princip att åka ut i skogen, trippa på svamp och knulla.

Vad okristerligt.


   
SvaraCitera

MR lakris:

JA det borde jag, men jag har ganska svårt att prata med tjejer både skriftligt och muntligt och jag har t.ex inte ens prata med tjejerna i min klass

Tala med blicken isåfall, se ut som Clint Eastwood.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Tala med blicken isåfall, se ut som Clint Eastwood.

Varför inte han ser stöt cool ut men det skulle se ganska konstigt ut med alla dom där utklädnaden och får man den blicken men jag tror att han var en tjejmagnet helt enkel


   
SvaraCitera
höna

jag har gått på scouterna, det var en trevlig tid. gick du på lägret där man köpte saker med kaffebönor? eldorado tror jag. och det där andra... vässarö?


   
SvaraCitera

MR lakris:

Varför inte han ser stöt cool ut men det skulle se ganska konstigt ut med alla dom där utklädnaden och får man den blicken men jag tror att han var en tjejmagnet helt enkel

Wow, jag förstår om folk inte vill ligga med dig med den grammatiken! [sad]

höna:

jag har gått på scouterna, det var en trevlig tid. gick du på lägret där man köpte saker med kaffebönor? eldorado tror jag. och det där andra... vässarö?

Trodde bättre om dig! [sad]


   
SvaraCitera
höna

Semi:

Trodde bättre om dig!

vad e fel med å va scout[crazy]


   
SvaraCitera

höna:

vad e fel med å va scout

Dom är kristna och har länge stöttat homofobiska organisationer och sånna "rehab"-ställen som säger "pray the gay away". Usch och fy, det jag tycker mest illa om scouterna och Anonyma Alkoholister (mfl) är att folk (som nu) inte vet om att de är kristen indoktrinering [sad]


   
SvaraCitera

Krångla inte till det. Fråga bara rätt ut.
T.ex "Hej, vill du gå på bio med mig på Fredag?".


   
SvaraCitera
höna

Semi:

kristna och har länge stöttat homofobiska organisationer och sånna "rehab"-ställen som säger "pray the gay away". Usch och fy, det jag tycker mest illa om scouterna och Anonyma Alkoholister

min scout-ism gick ej ut på kristna saker. man var i skogen osv


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

gå fram till henne och säg "vill du gå på bio någon dag?"

BRA VA??

Superbra förslag [smile]


   
SvaraCitera

höna:

min scout-ism gick ej ut på kristna saker. man var i skogen osv

Det är så man nästlas in, scouterna framställs som en grupp där kids kan gå med för att gå ut i skogen och äta kottar på samma sätt som kristna metal-band framstår som "ASHÄFTIGT YEAH" men båda är ju mer man nästlas in kristen propaganda [sad]


   
SvaraCitera