Aviseringar
Rensa alla

hjälp hur får man igång ett samtal med en tjej som har blockat mig på skype


Ämnesstartare

tjo! jag har träffat en tjej på skype. Eh..hon adda mig och sen när jag skrev "hej" så blockade hon mig och så svarar hon inte vad ska jag göra för att få igång samtalet?


   
Citera

du är ju blockad..


   
SvaraCitera

hahahahahahahaha


   
SvaraCitera
Kudhos

Släpp henne hon vill uppenbarligen inte ha kontakt med dig

Var inte ett creep


   
SvaraCitera

Gå vidare.
Samma sak hände mig nyligen. Dock i KIK. En tjej som jag funderat på ett tag började jag skriva med. Bara det att hon var bara "social" i grupp konversationer och inte i privata. Så sket i hon. 


   
SvaraCitera

Tyvärr men det är kört Ledsen om du inte kan spårra hennes IP adress så du kan börja skicka brev till henne Blink


   
SvaraCitera

Ta reda på om de går att kontakta henne på något annat sett och fråga varför(mejl, Facebook etc.) . Hon har säkert rimliga skäl så då får du acceptera att hon inte vill konversera med dig,


   
SvaraCitera

Kör riktig stalking på bruden och leta upp hennes adress, trevligt med oväntat besök ju.


   
SvaraCitera

Förstår mig inte på de som blockar utan anledning
hade nog känts bättre för dig om du visste varför & hade du nog inte ens startat tråden (förutsatt att du inte är psykiskt sjuk. obs inget illa menat)

Låt det bara vara. Du känner inte henne & hon verkar inte vara intresserad av att lära känna dig/ngn så låt henne fortsätta så osv.


   
SvaraCitera

adda henne på ny skype xD


   
SvaraCitera

Kudhos: Var ett creep

feministfittan: Kör riktig stalking på bruden och leta upp hennes adress, trevligt med oväntat besök ju.

Fasiken: adda henne på ny skype xD

Hjärta


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Hon blockade dig av en anledning. Don't cross the line dude.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
adda henne på ny skype xD

ja kan försöka.

adaq:
Tyvärr men det är kört Ledsen om du inte kan spårra hennes IP adress så du kan börja skicka brev till henne Blink

duude om jag gör det så känner jag mig som ett perv.

feministfittan:
Kör riktig stalking på bruden och leta upp hennes adress, trevligt med oväntat besök ju.

hahaha jag vet inte.

My dreams are her:
Ta reda på om de går att kontakta henne på något annat sett och fråga varför(mejl, Facebook etc.) . Hon har säkert  rimliga skäl så då får du acceptera att hon inte vill konversera med dig,

ja men jag vet inte hennes mail, facebook osv.


   
SvaraCitera