Aviseringar
Rensa alla

Hjälp?! hur i helveteeee...?


Ämnesstartare

Tydligen så kan mina päron (elr ja..pappa) kolla upp, eller se vilken tid jag stänger av datan eller något. Hur fan gör han det och hur kan man radera det elr så?
pallar inte han blir sur för man sitter uppe nårra extra timmar.


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som ett stort problem. Jag har inte det så det är ganska skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbarligen har du gjort någonting för att förtjäna detta.


   
SvaraCitera

låter ganska omöjligt men vad vet jag,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teganandsara:

Hur fan gör han det och hur kan man radera det elr så?
pallar inte han blir sur för man sitter uppe nårra extra timmar.

Han kan se när din dator tilldelas en IP-adress från routern (förutsätter att ni har en router), och troligen då också när IP-adressen "frias" (när din dator stängs av) eller vad man skall kalla det.

Kort och gott: Du måste kunna logga in på routern för att kunna kolla/eventuellt ta bort dina spår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Kort och gott: Du måste kunna logga in på routern för att kunna kolla/eventuellt ta bort dina spår.

usch vad avancerat [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teganandsara:

Buddah: Kort och gott: Du måste kunna logga in på routern för att kunna kolla/eventuellt ta bort dina spår.
usch vad avancerat [sad]

Du kan kort och gott tanka ner all porr på disken och sedan disconnecta internet direkt efter bolibompa och sedan se på porr hela natten ändå!!![bigsmile][bigsmile][bigsmile][party][party][party][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbiija:

Uppenbarligen har du gjort någonting för att förtjäna detta.

vänt på dygnet så jag sover sönder på alla lektioner = dom blir sura elr något vadfan vet jag

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Underlig:

Låter som ett stort problem. Jag har inte det så det är ganska skönt.

Riktigt förjävligt. ur lucky.


   
SvaraCitera

Han tjuvkikar genom fönstret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, hur gammal är du? 14 eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som en bra grej att: prata med far din, samt vända tillbaka på dygnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då får du prata med din far om att du klarar av det genom att visa upp bevis för detta, exempelvis goda betyg eller att du fungerar på morgonarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om han kollar på routen så kan man kanske dra ur internet-sladden från datorn eller avbryta anslutningen(Om du har trådlöst).
Då borde han inte kunna se något...

Men internet försvinner..


   
SvaraCitera

Eller så bara konfrontera du din far. Säger att han ljuger och att han gärna får visa exakt vilka tider du varit vid datorn?

Då får du se om man verkligen kan kolla. Om han då kan visa de, ser du hur han gör och du kan göra ngt åt de.

Problem solved


   
SvaraCitera

erinhio:

Eller så bara konfrontera du din far. Säger att han ljuger och att han gärna får visa exakt vilka tider du varit vid datorn?

Då får du se om man verkligen kan kolla. Om han då kan visa de, ser du hur han gör och du kan göra ngt åt de.

Problem solved

svårare är det inte 😛


   
SvaraCitera