Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Hur ska jag hantera hans behov av "egen tid"??


Ämnesstartare

Hej! Jag är i desperat behov av hjälp, jag startade en relation med en kille som jag var dödskär i, jag kan tom säga att jag älskar honom. Sen gick saker lite fort från min sida, han hade aldrig haft en flickvän innan och är ganska enstörig av sig, men han satte aldrig ned foten. vi har varit ett par i fyra månader, och vi går i samma klass på universitetet..

Jag har respekterat hans behov och gjort lite uppoffringar för att det ska fungera, dock inte tillbaks. Förutom det har han problem med att kommunicera, han har knappt någon kontakt med sina känslor och är allmänt en lustig prick... men jag älskar honom.

Nu är det så att efter att han inte kunde spendera tid när jag behövde det som mest så bråkade vi, länge och väl, jag kom fram till att jag lovade och bättra mig och har träffat psykologer för mina problem med mig själv, men han behövde tid att tänka... kanske tar flera veckor...

Han älskar mig, det vet jag, och jag älskar honom. Jag är livrädd för vad han ska komma fram till, men om man älskar någon är man väl beredd att ge den personen en andra chans?

Tycker ni att jag verkligen ska satsa på honom, och försöka få det att fungera?

Hjäääääääääääääälp... orkar inte gråta livet ur mig varje dag...


   
Citera

Vad är det han ska tänka igenom menar du?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

tänk inte så mycket, kommunicera och det kommer gå bra


   
SvaraCitera

emelie_92:

Nu är det så att efter att han inte kunde spendera tid när jag behövde det som mest så bråkade vi, länge och väl, jag kom fram till att jag lovade och bättra mig och har träffat psykologer för mina problem med mig själv, men han behövde tid att tänka... kanske tar flera veckor...

vad är det som är fel på dig då, varför behövde du honom då, vad är det han ska tänka på.


   
SvaraCitera

Så han behöver inte göra några ändringar för att det här ska fungera? Bara du..
Det är bara dig det är "fel" på?

Kul relation.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte riktigt problemet?


   
SvaraCitera

förstår inte heller vad problemet är? [tard]


   
SvaraCitera