Aviseringar
Rensa alla

Hjälp ja har fått massa bristningar! Vill ha bort dom!


Ämnesstartare

Nachac:

Tror inte han klagar.

Nej de gör han nog inte men ja har ionte träffat min pojkvän snart på 8månader för han jobbar så mycke men nu så slutar han detta skit jobbet å flyttar hit igen till sin hemstad! [smile]

Om andra ska kommentera när de gällerr att vi inte träffats på så här länge att han skulle var otrogen mot mig så glöm de, vi älskar varandra å de e äkta kärlek, vi har varit tillsammans snart i 3år! han blir 23 å ja 20 så vi snackar inte om den åldern när man e så jätte ung!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

Nej de gör han nog inte men ja har ionte träffat min pojkvän snart på 8månader för han jobbar så mycke men nu så slutar han detta skit jobbet å flyttar hit igen till sin hemstad! [smile]

Då bryr han sig knappast om några bristningar, glöm det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Då bryr han sig knappast om några bristningar, glöm det.

De gör han nog inte. Men de känns som första gången näör man visade sig för honom igen, de e ju ett tag sen å ja har ju gått upp en bra del sen vi sågs sist. men i å försig har han sagt att de ska va något å ta i. men tyvär e ja själv väldigt självkritisk. har nog me me att ja blev mobbad för mitt utseende när ja va yngre, rättare sagt från dagis(ca 4år) til 6:an (12-12år)[cry] . tyvärr sitter de nog kvar i mitt bakhuvud [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

men tyvär e ja själv väldigt självkritisk. har nog me me att ja blev mobbad för mitt utseende när ja va yngre, rättare sagt från dagis(ca 4år) til 6:an (12-12år)

12-13 ska de stå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_ftw:

målarfärg?[cute]

Ha-Ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

De gör han nog inte. Men de känns som första gången näör man visade sig för honom igen, de e ju ett tag sen å ja har ju gått upp en bra del sen vi sågs sist. men i å försig har han sagt att de ska va något å ta i. men tyvär e ja själv väldigt självkritisk. har nog me me att ja blev mobbad för mitt utseende när ja va yngre, rättare sagt från dagis(ca 4år) til 6:an (12-12år)[cry] . tyvärr sitter de nog kvar i mitt bakhuvud [sad]

Äh, han älskar dig, tänk på det istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

(Hjälp ja har fått massa bristningar)
tyvärr är de så att ja har gått upp för snabbt
dom här 2 senaste åren å de har resulterat till massa bristningar,

Ät rätt och träna och kom i form. Det är det svaret du får av mig, läkare och tränare.
Bristningar kan inte försvinna vad JAG vet men dom kan blekna. Jag har hört att E-vitamin cremé ska vara bra. Används specielt för nyblivna mammor när dom har fött barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Äh, han älskar dig, tänk på det istället.

joo de e samt ammars så skulle vi inte varit tillsammans längre, men tyvärr har de varit mycke motgångar förra året de senaste har varit jobbigt för båda oss, för de 2knäppa jobben han har haft å har men nu så träffas vi nog snart igen [bigsmile]

MikaelH:

Ät rätt och träna och kom i form. Det är det svaret du får av mig, läkare och tränare.
Bristningar kan inte försvinna vad JAG vet men dom kan blekna. Jag har hört att E-vitamin cremé ska vara bra. Används specielt för nyblivna mammor när dom har fött barn.

Jo ja vet ska böra imon me å gå å äta nyttigt. Den där krämen har ja aldrig hört innan men de e värt å testa tack för tipset![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

joo de e samt ammars så skulle vi inte varit tillsammans längre, men tyvärr har de varit mycke motgångar förra året de senaste har varit jobbigt för båda oss, för de 2knäppa jobben han har haft å har men nu så träffas vi nog snart igen [bigsmile]

Ni har väl pratat i telefon? Om det inte är spänningar nu så längtar han förmodligen efetr dig som en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

Den där krämen har ja aldrig hört innan men de e värt å testa tack för tipset!

Krämen hjälper dig inte speciellt. Den lidrar bara lite. Träning och kost är A & O.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Krämen hjälper dig inte speciellt. Den lidrar bara lite. Träning och kost är A & O.

Okej. Jo ja vet att kost å träning e A å O! VA väldigt aktiv när ja va liten men tappade intresse pågrund av mobbare! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

black_rose:

A å O

A och O. Inte AÅO.

black_rose:

tappade intresse pågrund av mobbare!

Okej.

Låt inte andra påvärka dig. Ord är bara ord. Dom är meningslösa och kan inte skada.


   
SvaraCitera
blum
 blum

MikaelH:

påvärka

påverka.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

A och O. Inte AÅO.

ja menade A ch O men skriver och som å

MikaelH:

Låt inte andra påvärka dig. Ord är bara ord. Dom är meningslösa och kan inte skada.

de e jätte lätt å säga att ord e bara orde men e man liten så påverkas ma, har varit mobbade en bra del av mitt liv då mycke händer, ja va 4 när miobbingen startade å folk bryde sig inte mycke får tacka för de stöd mamma gav mig! ja blev mobbad tills ja va runt 12-13 så kom man upp på högstadiet visst ffolk retades fortfarande men ja brydde mig itne lika mycke, men de finns i bakhuvudet å de kommer alltid göra de! men ja ska nog försöka å börja me judon igen! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

påverka

Tack för rättningen. Visste dock inte det var en svenska lektion. Men tack i alla fall.


   
SvaraCitera