Aviseringar
Rensa alla

Hjälp jag är en ofrivillig SDare


elverpigen:
hej jag heter elverpigen och jag är schizofren

kan du sluta använda det ordet fel.

det var ett tokroligt käckt skämt kring 1998. nu är det bara fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
SD röstar med moderaterna 9 gånger av 10

Här har vi S+M som styr så tror inte det spelar så stor roll


   
SvaraCitera

elverpigen: Här har vi S+M som styr så tror inte det spelar så stor roll

tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

tillsammans?

ja

De tar även diverse beslut som inte uppskattas så mkt av kommuninvånarna, SD är enda parti här som vill ha folkomröstningar och jag tycker väl att det är bra att ta reda på vad kommuninvånarna anser om större förändringar innan man beslutar över folks huvud


   
SvaraCitera

Nu har bara knappt 3 timmar på dig att bestämma dig.    Mycket glad


   
SvaraCitera

elverpigen: Här har vi S+M som styr så tror inte det spelar så stor roll

Tas ALLA beslut av S och M gemensamt i sann broderlig gemenskap så kvittar det väl hur du röstar.


   
SvaraCitera

SD riks driver invandringsfrågan hårt, SD i diverse kommuner brukar inte driva invandringsfrågan särskilt mycket. Så om du har så svårt för invandringskritiken så kan du lugna dig med att det som sagt är så att SD:s kommunala avdelningar inte är särskilt intresserade av frågan (ganska ofta).


   
SvaraCitera

petrus18:

din mamma är rasist, hon röstar ju på sd.

ja?


   
SvaraCitera

GalenGalen


   
SvaraCitera

Vadå ofrivillig


   
SvaraCitera

Rösta blått, alla vettiga människor gör det, mycket prollisar och löst arbetarklass-skarn på den här sidan märker jag. Men du behöver inte gå till extremhöger och rösta på SD


   
SvaraCitera

Blåblodet: Rösta blått, alla vettiga människor gör det, mycket prollisar och löst arbetarklass-skarn på den här sidan märker jag. Men du behöver inte gå till extremhöger och rösta på SD

Vem är du då? Röstar du på Blueee bloooderz??


   
SvaraCitera

tänk på att de har rötter i nazismen sen funderar du lite till på om det är något du vill stödja. sen kan du ju titta på hur representanterna är. kommunpolitiker tenderar att vara fail, men sd-politiker tenderar att vara ännu värre


   
SvaraCitera