Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! jag är kär.


Ämnesstartare

Jag har blivit jättekär i en tjej i klassen och jag vet inte hur jag ska göra för att
如何是好
Problemet är att jag är jätteblyg och vågar inte ens prata med henne och dessutom ligger jag liksom lite lägre på "coolhetsskalan" inte riktigt nörd men ändå inte särskilt "uppe"
Någon som har något seriöst tips som skulle kunna hjälpa?


   
Citera
Ämnesstartare

Har du henne på Facebook/MSN eller något så kan du ju försöka få kontakt på det sättet, är lite lättare även om det inte är superlätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä jag har inte vågat fråga om msn därför att jag är blyg och jag inte riktigt är lika "cool"


   
SvaraCitera

Fråga någon "coolare" i klassen om hennes msn :P. MSN är fett ytligt så hon lär bara tänka, aah du fick den av honom nice.


   
SvaraCitera

En sak som ALLTID imponerar är att åka förbi hennes hem med en motorcykel, fast du åker bakom motorcykeln med ett par trätofflor på fötterna. Ungefär vid 70 km/h så brukar trätofflorna generera ett väldigt imponerande moln av vit rök och väldigt små träflisor.

Upprepa ett par gånger samtidigt som du vrålar med målbrottsröst att du älskar henne.

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pallo, seriösa förslag sa jag


   
SvaraCitera

Äh, prata bara. Hon bits inte.


   
SvaraCitera
time
 time

pallo217:

Upprepa ett par gånger samtidigt som du vrålar med målbrottsröst att du älskar henne.

Åh, Pallo. [love] Kan det inte räcka med din fantastiska avatar, måste du vara rolig också? Blir för mycket av det goda, hallå, visa lite respekt va! [mad]


   
SvaraCitera

usch sluta upp med det på en gång det är farliga grejer det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä hon bits inte men vad ska jag säga då?


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

如何是好

Håller med, man vet aldrig vad som händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va varför är det massa konstiga tecken och vad betyder dem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men allvar vad fan ska jag säga då?


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

Nej men allvar vad fan ska jag säga då?

Hej?


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

Jag har blivit jättekär i en tjej

Beklagar[sad]


   
SvaraCitera