Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! jag är kär.


Ämnesstartare

Ska jag inte säga något mer än hej?[crazy]


   
SvaraCitera

visa snoppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa förslag!!![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja prata om något du vet/tror hon är intresserad av, tjejer tycker om att prata om sig själva (generellt sett)


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

Ska jag inte säga något mer än hej?[crazy]

börja med ett hej!! [mad] va inte så hetsig!!

nä men har inga bra förslag till dig :/


   
SvaraCitera
Nollan

Grejhojtan:

vad fan ska jag säga då?

Ingen kan ju direkt säga åt dig va du ska säga så länge du inte vill dra till med värsta raggningsrepliken vilket jag gissar att du inte vill ?
förmodligen inte svaret du vill ha men vad du ska säga får du nog komma på själv, så får du väl hoppas på att de flyter på av sig själv. Kanske komma på sätt att börja närma sig henne så ni får chansen att snacka eller nåt.
Och ja.. Allt du behöver göra för att lyckas med det är väl att ta mod till dig I guess.


   
SvaraCitera

Jag skulle göra som jag gör för att typ bli vän med någon!
Dvs, säga random saker även fast du inte känner dem riktigt. :p Någon måste ju börja prata. Varför inte du? =D
Som om en person blir tvungen till att hämta vatten till sina kompisar (jag vet inte varför personen skulle behöva göra det men jaja!)
och säger: Varför måste just jag hämta det?!
Jag: Ae, de e förjävligt [wink]
Personen: Ja! Håller me dig [sad]
Jag: Jag vet, jag e awesome! [cool]

och så kan man gå därifrån... hjälpa personen och hämta drickorna, ni snackar och inser att ni har samma humor - ni blir vänner och så vidare så vidare (Jag vet jag tog ett dumt exempel)

Hoppas det hjälpte dig lite :p


   
SvaraCitera

Folk vill ju ha hjälp med allt......


   
SvaraCitera

hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ju inte mer än få ett nej så var bara dig själv och försök att prata med henne och skämta lite och så där så ni lär känna varandra.[smile]
Lycka till!


   
SvaraCitera

En sak som ju är väldigt knepigt med att ta kontakt är ju att känsligare personer kan känna sig djupt förnedrade och kränkta om det inte går som de vill - speciellt om man redan från början är känd för att vara tyst och allvarsam.
Så om du känner dig så här rekommenderar jag att du först och främst försöker tycka om dig själv så mycket som möjligt och verkligen försöker inbjuda till kontakt med folk i allmänhet - då kommer det också att kännas bättre om det inte skulle gå riktigt som du ville med tjejen, vilket indirekt även gör det mycket lättare att ta kontakt.


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

hur jag ska göra för att 如何是好

.. att knulla?


   
SvaraCitera

honolulu:

.. att knulla?

Med tanke på vilka Kanji som används är det förmodligen kinesiska för "göra rätt" eller nåt liknande. [rolleyes]

På japanska skulle i alla fall 如何 betyda "hur...?" och 是好 någonting i stil med "rätt och riktigt".


   
SvaraCitera

John:

På japanska skulle i alla fall 如何 betyda "hur...?" och 是好 någonting i stil med "rätt och riktigt".

[y][y][y]


   
SvaraCitera

Grejhojtan:

Någon som har något seriöst tips som skulle kunna hjälpa?

Jag måste tyvärr fråga det här, tror du hon skulle kunna tänka sig dig?
Är du nöjd med dig själv? Förlåt om jag låter lite hård men jag tror att du innan ger dig på henne måste bli nöjd med dig själv. Vad är det som får dig att känna dig så blyg? Försök att snacka med personer i klassen du vanligtvis inte skulle snacka med, var inte rädd!!

nu kom jag tillbaks från att ha ätit och kommer inte på vad jag ska skriva mer, men du fattar, stärk ditt självförtroende dude [y]


   
SvaraCitera