Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Jag är rädd att jag börjar bli fjortis!


Ämnesstartare

Tyvärr, det är redan försent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan vara blond utan att vara fjortis? -.- gah. o dessutom, omg du slingade håret lite. inte blekte sönder hela skiten.
man kan inte ''råka'' bli fjortis.


   
SvaraCitera

Nej maraboubrunt är det nya fjortis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHHAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera

Attention wh0re?

Nietzsche.


   
SvaraCitera

iSound:

Hjälp! Jag vill inte att folk ska se mig som en fjortis!

Flanellskjorta ska man ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du beter dig som en fjortis så kommer andra se dig som en fjortis, din hårfärg kan omöjligt göra dig till en fjortis. så länge du vet vem du är och är dig själv så har du absolut ingenting att oroa dig för.

"fjortis" modet ändras varje dag. snart kommer det vara inne att vara utan hår . så gör det du känner för, så länge du har det du vill ha så är du egen, och kör med din egna stil. och om någon kallar dig fjortis för att du kör din egna grej, så är dom bara retarded..

man behöver inte vara en "fjortis" för att man har blek blont hår.
man behöver inte vara "emo" för att man har färgat håret svart och har en lugg över ansiktet.
man behöver inte vara punkare för att man har tuppkam.
och man behöver inte vara en tönt för att man aldrig har färgat håret.

man kanske tycker det ser snyggt ut och helt enkelt vill ha sitt hår så. ingetnting som är mer komplicerat än så .

sluta oroa dig så mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte oroa dig tycker inte jag. Om det är någon som anser att du är fjortis för att du slingade håret så kan du ju börja fundera på om hon/han eller du är den som är fjortis. Inte du i alla fall om du frågar mig, det är bara utligt att dömma folk för sånt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den som sa de' han va' de'.


   
SvaraCitera

iSound:

Idag så slingade jag håret blondt

iSound:

Jag vill inte att folk ska se mig som en fjortis!

livet är orättvist


   
SvaraCitera

buttcrack:

Nej maraboubrunt är det nya fjortis

+ avatar, xDxDxD jag dör.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

+ avatar, xDxDxD jag dör.

Jag har inte maraboubrunt. Jag har min naturliga hårfärg. Maraboubrunt är plastigt glanslöst brunt utan några slingor.


   
SvaraCitera

buttcrack:

Jag har inte maraboubrunt. Jag har min naturliga hårfärg. Maraboubrunt är plastigt glanslöst brunt utan några slingor.

Visst, gumman, kämpa på [blush][blush][love]


   
SvaraCitera