Aviseringar
Rensa alla

Hjälp. Jag berättade.


Ämnesstartare

Jag berättade för min så kallade "nära vän" att jag var bi-emotionell, ni skulle ha sett hennes min, hon såg på mig som om jag vore ett missfoster[sad]. Jag gjorde en bortförklaring och hon verkar ha trott på min bortförklaring[shake], hon kan kanske se på här på UM att jag inte skojade, jag vet inte. Och tro mig, jag kommer inte vara ens i närheten av henne på ett VÄLDIGT långt tag[mad], men tänk om hon inte trodde på bortförklaringen? Tänk om hon sprider det? Hon kan ju nästan alla mina hemligheter, kommer hon sprida dem bara för att vi är "ovänner"? Vet någon vad jag kan göra förutom att byta skola?
//från en gråtande tjej


   
Citera
Ämnesstartare

Finns alltid möjligheten av att förneka och fördöma. Du har aldrig hört talas om vad hon säger och tycker det är högst tramsigt beteende.

Dessutom what the hell? Bor du i en håla eller? HBT-karaktärer är rätt grovt accepterade landet runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja de flesta människor är idioter. inte mycket att göra åt det. skit i henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag bor i en håla[crazy], men i min klass så är det allt utom accepterat, man ÄR ett missfoster enligt dem då[sad]. och hennes blick sa mer än ord kan beskriva - missfoster, freak, äcklig, konstig....[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja de flesta människor är idioter. inte mycket att göra åt det. skit i henne.

tack, ska jag försöka göra


   
SvaraCitera

Asså jag råkade ut för samma sak .. men jag bara gjorde som du en liten bortförklaring och sa att jag var "mest" laggd åt det ena hållet men ärligt skiter jag i vilket! Jag lever och har det bra nu ändå med min flickvänn och hon vet att jag är bi och hon har inga problem med det det är bara mina Hantverkare kompisar som har bög-fobi.
Om hon säger det till ngn e det bara stå stark och förneka det om du vill så.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

ag berättade för min så kallade "nära vän" att jag var bi-emotionell, ni skulle ha sett hennes min, hon såg på mig som om jag vore ett missfoster[sad]

Ja sa du bi EMOTIONELL skulle jag nog mest tyckt du va en töntig vänster-idiot som läst för mycket genus och inte vågat komma ut ordentligt, eller antingen,

ANTAGLIGEN

bara va en till emo-girl poseur som låtsas vara något dom eg inte är för att det är inne

Säkert låtsas du ha en massa andra problem också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

men i min klass så är det allt utom accepterat, man ÄR ett missfoster enligt dem då[sad]. och hennes blick sa mer än ord kan beskriva - missfoster, freak, äcklig, konstig....[shake]

Som sagt, vill du inte flytta så förneka och fördöm. Ingen anledning att förstora upp något som inte är sant eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

bara va en till emo-girl poseur som låtsas vara något dom eg inte är för att det är inne

Säkert låtsas du ha en massa andra problem också.

ursäkta? Tror du att det är kul att vara jäkligt annorlunda än de andra eller? Och vadå för att det är inne? Jag är bi-emotinell för att jag kan ha känslor för både tjejer och killar ifall du inte fattat det än.

Greger_EFG:

Säkert låtsas du ha en massa andra problem också.

varför skulle jag vilja låtsas ha problem? Varför skulle jag vilja ha problem över huvudtaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Musicfan12:

Jag är bi-emotinell för att jag kan ha känslor för både tjejer och killar ifall du inte fattat det än.

Och det behöver man ha ett ord för?

Tror du inte ALLA killar har känslor för nån kille nån gång och samma för tjejer?

Att du berättade det på ett så kategoriskt sätt är sjukt nog för att någon skulle tycka du va muppig.

Som att säga att man är "zoolantrop(ordlek med filantrop och zoofil)" givetvis skulle man bli hånad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Och det behöver man ha ett ord för?

Tror du inte ALLA killar har känslor för nån kille nån gång och samma för tjejer?

du är typ dum i huvet va? Ett troll? nej, det är inte alltid så att man har känslor för samma kön och ifall du inte har fattat något än så kan jag tyvärr inte förklara det för dig.[tired] och varför måste du vara så taskig mot alla hela tin? skaffa ett liv...


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Tror du inte ALLA killar har känslor för nån kille nån gång och samma för tjejer?

Jag måste nog svara nej på den frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Jag måste nog svara nej på den frågan.

Så du har aldrig känt något starkt, ens lite kort för någon av samma kön?

Tror det är omöjligt.

Att inte bli attraherad? Visst.

Men vi är människor, med känslor som blandas ihop, flyger hit och dit i huvudet.

Är övertygad om att ALLA känt något starkt NÅNN gång för någon av samma kön, kanske inte något man tänker på då man fattar att man inte tänder på dom men iaf.

Musicfan12:

nej, det är inte alltid så att man har känslor för samma kön

Hur vet du det?
Du kan knappast tala för alla.

(Bara för att ditt sociala liv går åt helvete behöver du btw inte komma med personattacker, visst det är synd om dig nu, alla i 4an kommer att snacka skit bakom din rygg i något år, men gymnasie-switchen lär göra att folk glömt och har viktigare saker för sig)

Vet du hur många tjejer dagligen som säger att dom är bi, strular på krogen men egentligen(även sagt utifrån vänner till dessa om man frågar snällt) endast gör det för uppmärksamhet, trend etc?

Att du som dessutom lägger till en så fånig term som "bi-emotionell" inte skulle tillhöra en sådan grupp är fan något som skulle förvåna mig mer.

Är du tolv på riktigt också ;D?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Så du har aldrig känt något starkt, ens lite kort för någon av samma kön?

Åh jo, nästan konstant. Men det har inte så mycket med mitt påstående att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Hur vet du det?

för att det finns homofober

Greger_EFG:

Du kan knappast tala för alla.

nej, det kan jag inte.

Greger_EFG:

Är du tolv på riktigt också ;D?

va menar du? Jag är fjorton.

Greger_EFG:

Att du som dessutom lägger till en så fånig term som "bi-emotionell" inte skulle tillhöra en sådan grupp är fan något som skulle förvåna mig mer.

låt mig va...


   
SvaraCitera