Aviseringar
Rensa alla

Hjälp jag blöder


Ämnesstartare

jag har haft mens i fan snart två veckor, vad är det för fel på mig

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Din vagina blöder. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Din vagina blöder.

ja från det där avgrundshålet och så pressar kroppen ut allt blod och därför får jag ont i magen kallat mensvärk


   
SvaraCitera

Hade det problemet en gång jag också... Kan fortfarande inte sluta tro att det var ett missfall eller nåt...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

oj, glömde det konstruktiva: har du hormon-preventivmedel, så kan det bero på det...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

BLODÅDRA:

:O tänk om...

Äsch. Som sagt kan det ha med p-piller eller vad du kanske har för preventivmedel att göra, eller så är din kropp bara lite cp. Kan tillägga att jag blödde i hela sexton jävla misärdagar också. Men man överlever! 😀

Förresten så är det nog inte en könssjukdom 😉

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och och och förresten, se till att äta massa järn, tråkigt att få brist på det bara för att kroppen muppar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Äsch. Som sagt kan det ha med p-piller eller vad du kanske har för preventivmedel att göra, eller så är din kropp bara lite cp. Kan tillägga att jag blödde i hela sexton jävla misärdagar också. Men man överlever! 😀

jaa, antagligen ppillerna men det är fett irriternade. palla blöda så länge och ha mensvärk på det

standby:

Förresten så är det nog inte en könssjukdom 😉

det trodde jag inte heller [cute]


   
SvaraCitera

Creator:

postis_per: så går det när man är av det svaga könet
OMG! [cool]

HAHA

Hur som helst så tror jag också det gäller pillrena(som jag förstod så tar du piller?) känner en tjej som hade mens i lite över en månad en gång! riktigt jävla illa!


   
SvaraCitera

Fick blödningar i ca 3 veckor åt gången av minipiller. De är dumma. Ät inte dem!


   
SvaraCitera

Har du blött mycket under de här två veckorna eller har intensiteten hos blödningarna varit som högst under en mindre period?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag har haft mens i fan snart två veckor, vad är det för fel på mig

skaffat p-piller?
känner en kompis som blödde i 1 månad när hon börja käka piller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

känner en tjej som hade mens i lite över en månad en gång! riktigt jävla illa!

wtf!?!?

I love Lucy:

Fick blödningar i ca 3 veckor åt gången av minipiller. De är dumma. Ät inte dem!

wtfwtfwtf :c

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ökänd:

Har du blött mycket under de här två veckorna eller har intensiteten hos blödningarna varit som högst under en mindre period?

Under en vecka har det blött då och då, inte så mycket. Nu har det dock börjat blöda jävligt mycket, vilket är oroendeväckande. Jag hatar det så mycket, opererar bort min livmoder snart.


   
SvaraCitera

Är antagligen p-pillerna, prova byta till en annan sort.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Under en vecka har det blött då och då, inte så mycket. Nu har det dock börjat blöda jävligt mycket, vilket är oroendeväckande. Jag hatar det så mycket, opererar bort min livmoder snart.

Som några andra sagt så kan ju p-piller rubba menscykeln en hel del, och man kan även ha småblödningar före och efter mens eller vid ägglossning utan att det är nåt fel. Speciellt när man är allmänt stressad kan det bli knas ett tag, råkade själv ut för nåt liknande tidigare i höstas och höll på att få tokspel av oro innan det försvann. Men om det bara fortsätter och fortsätter utan minsta uppehåll i flera veckor till så är det nog dags att kontakta läkare, åtminstone för att utesluta ev. allvarligare saker. Käka gärna järntabletter eller blodpudding också, så att du inte får järnbrist som ju är lätt hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Är antagligen p-pillerna, prova byta till en annan sort.

men jag har haft dessa i kanske tre, fyra månader nu och det har inte varit några problem förrän nu.

Ökänd:

Käka gärna järntabletter eller blodpudding också, så att du inte får järnbrist som ju är lätt hänt.

Sött :'> blodpudding är det äckligaste som finns tror jag, kan man inte äta spenat?

cannabis:

Du kasnke mensade av en blodådra?

Funny guy.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

men jag har haft dessa i kanske tre, fyra månader nu och det har inte varit några problem förrän nu.

Gå till UM och fråga vad de tycker i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du har AIDS.

jag har klivit på för många A-brunnar, shiet.

Capture:

Gå till UM och fråga vad de tycker i alla fall.

jag ska... ringa nästa vecka... 🙁


   
SvaraCitera