Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP! Jag tappar skitmycket hår!


Ämnesstartare

Asså jag tappar skitmycket hår och det är sjukt läskigt för det är typ inte bara ett hårstrå eller två när jag borstar det utan dussinvis varje gång.. vad kan jag göra för att förhindra håravfall? Jag har tappat hår förut men aldrig så här länge och så här mycket!

Jag tunnade ut mitt hår i mars kan det har med saken att göra? och färgade det juni 2012..

men kan man äta nåt eller vad som för att minska på håravfall?


   
Citera

Är du tjej eller kille?

Det kan hursom vara vitaminbrist av något slag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Är du tjej eller kille?

Det kan hursom vara vitaminbrist av något slag.

Jag är tjej..


   
SvaraCitera

ring 1177. råd om vård dygnet runt.
dom är skitbra. jag har ringt till dom massa gånger. 


   
SvaraCitera

stereo total:
ring 1177. råd om vård dygnet runt.
dom är skitbra. jag har ringt till dom massa gånger. 


   
SvaraCitera

Standard svaret här då. Om du har haft tjockt hår innan har du säkert haft samma håravlossning som nu, bara det att du inte märkt av det eftersom det var varit svårare att få ur det på en gång. Sen nu när du har förtunnat det syns det tydligare och du gör saker större än det egentligen är. Kan ha med färgningen att göra också, rekommenderar starkt att du ber or expert råd, gå till en frisörsalong eller något då det kanske är svårt att avgöra om man inte kollar på din skalp


   
SvaraCitera
Nick
 Nick

Du skulle kunna prova denna hårbottenmassage produkt som ska förebygga håravfall kanske kunde vara något? Annars har jag hör att koksolja ska vara bra att massera in i hårbotten. 


   
SvaraCitera