Aviseringar
Rensa alla

hjälp kär i min kusin


schim:

så äckligt är det inte

Jo, det är det absolut värsta som finns. Kärlek! Herregud!

Aronssonjudas:
🙁 jag är äcklig och borde dö

Nej.


   
SvaraCitera
b1son

det är inte ens så äckligt, man delar inte alls särskilt mkt arvsmassa med kusiner o eftersom man sällan uppfostras så himla nära (som syskon) så är det inte så konstigt att man kan bli attraherad av dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag själv tycker det är lite småäckligt att bilda familj med sin kusin och liknande då de är så pass nära släkt men man borde ju inte dö för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han uttnyttjade mig, ny bryr han sig inte alls om mig och säger inte ett ord fastän han såg mina sår på armarna efter att jag skärt mig. Jag kan inte fatta hur kall han är och hur idiotisk han är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han brukade umgås med mig när han hade tråkigt och nu när han fått sin mobil skiter han i mig. Jag tror det också beror på att han inte vill umgås med mig för att jag är äcklig som är kär i han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske vill ta avstånd från mig för att han inte lägre gillar mig (som syster) och känner sig trygg med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kam det vara möjligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙂                     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan inte sluta gråta det är så jobbigt


   
SvaraCitera
mens
 mens

Aronssonjudas:
Han kanske vill ta avstånd från mig för att han inte lägre gillar mig (som syster) och känner sig trygg med mig.

har ni haft en syskonrelation så är det ej konstigt att han tar avstånd när han fått veta att du känner mer. det betyder ju dock ej att han inte tycker om dig som kusin längre. du behöver som sagt prata med någon om hur du mår och att du skär dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aronssonjudas:
Han uttnyttjade mig, ny bryr han sig inte alls om mig och säger inte ett ord fastän han såg mina sår på armarna efter att jag skärt mig. Jag kan inte fatta hur kall han är och hur idiotisk han är

Hur utnyttjade han dig? Väldigt wierd att kalla honom för idiotisk bara för att han inte accepterar att du är kär i honom. Han kanske ville ta avstånd från dig då han blev chockad över att du har känslor för honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är en idiot eftersom han snackar skit om mig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så att jag skriver allt i detalj om vad han har gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså vi har inte haft en syskonrelation eftersom jag ej uppfostrats med honom plus att han har bott i ett annat land och flyttat hit nyligen. Vi var bästa vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller är syskonrelation som vänskaprelation när det är med kusiner? Är inte säker haha


   
SvaraCitera