Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, kärlek


Ämnesstartare

Jag och min flickvän gjorde slut för två veckors sen och de va mitt fel att vi gjorde slut. Men jag vill inte ta upp det men jag älskar henne skit mkt. Ibland så mår jag sådär och hon har alltid funnits i mitt liv. Hon är den ända personen som gör mig glad och jag vet att hon inte kommer vilja ha tillbaka mig men visa dagar kan jag inte
sova bara för de händer för mycket i mitt liv. De händer bara dåliga saker och jag vet inte vart jag är just nu i mitt liv. Hon har alltid hjälpt mig. Iallafal om jag försöker få tillbaka henne kommer de inte att funka för hon vill inte ha tillbaka mig. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne. Jag mår inte bra utan henne. Jag kan aldrig släppa tagget. Alla mina vänner säger alltid släpp tagget glöm henne. Men de går inte. Hur ska jag göra för att glömma henne o jag vet att jag kommer inte må bättre om jag släpper tagget :/


   
Citera

Det tar tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Det tar tid

De vet jag men jag känner mig alltid dålig och de inget jag kan göra för att släppa de.


   
SvaraCitera

Jag kan känna igen mig lite i det du skriver, jag har ju aldrig haft flickvän men jag vet hur dåligt man mår om man frågar chans på en tjej som man tycker jättemycket om, och man får ett nej tillbaka.

Jag var deppig som fan i flera månader och jag försökte bearbeta hela situationen och det tog tid, det gjorde det. Ett gott råd jag kan ge dig är att försöka hitta nånting att göra på fritiden som får dig att glömma henne, det var det jag gjorde.

Eller man kan väl inte säga att jag har glömt den tjejen som jag gillade, eller fortfarande gillar, faktiskt, men jag mår inte dåligt av det längre och jag har gått vidare men för att vara helt ärlig så tänker jag på henne då och då men jag är absolut inte deppig längre.

Så försök hitta någonting att göra som du tycker är kul, nånting som gör dig fokuserad. Bearbeta det hela, det kommer ta ett tag innan det börjar bli bättre men det är helt normalt!

Så gaska upp dig lite, du är absolut inte ensam 🙂


   
SvaraCitera
Cobrak

Låt tiden läka såret.


   
SvaraCitera