Aviseringar
Rensa alla

hjälp! könsjukdom + oskuld??


Ämnesstartare

hej jag är en kille på 17 år, jag har nyligen upptäckt 2 mörkare områden på min snopp, dom sitter längst ut på varsin sida om Ollonet, det ena är större än det andra.
nu undrar jag såklart vad kan detta vara?
eftersom att jag är oskuld så har jag väldigt svårt att tro att de skulle kunna vara någon allvarligare form av könssjukdom.
att tillägga till detta är att jag inte är oskuld för att jag inte har haft chanser, utan för att jag själv inte har velat, jag har naturligtvis "strulat" med nån tjej nån gång då och då, men aldrig varigt och pillat någon av dem på könet lr nånting i den stilen.
så finns det någon form av sjukdom som är överföringsbar via ett "hångel" som kan ge detta symtom?? och hur botar man det i såna fall?
många kommer säkert att tipsa mig om att gå till en gynekolog, och då har jag några frågor om det också:
har en gynekolog tystnadsplikt, lr kommer denne att på något sätt kontakta mina föräldrar? jag är ju som sagt inte myndig ännu.
för jag vill verkligen inte att någon i min omgivning ska få veta att jag varigt till en sådan om fallet är så att jag skulle behöva det.

jag hoppas på ett snabbt och seriöst svar 🙂 tack


   
Citera

ifall du använt en offentlig toalett är chansen stor att du har aids lr syfilis.

mvh ungdomsmottagningen.se


   
SvaraCitera

mulle:

har en gynekolog tystnadsplikt, l

Ja. Men det är förmodligen en urolog du söker.


   
SvaraCitera

mulle:

att tillägga till detta är att jag inte är oskuld för att jag inte har haft chanser, utan för att jag själv inte har velat, jag har naturligtvis "strulat" med nån tjej nån gång då och då, men aldrig varigt och pillat någon av dem på könet lr nånting i den stilen.

relevant


   
SvaraCitera

mulle:

att tillägga till detta är att jag inte är oskuld för att jag inte har haft chanser, utan för att jag själv inte har velat, jag har naturligtvis "strulat" med nån tjej nån gång då och då, men aldrig varigt och pillat någon av dem på könet lr nånting i den stilen.

Du blev en större nolla när du försökte påpeka att du inte är nån [rolleyes]


   
SvaraCitera

mulle:

jag har nyligen upptäckt 2 mörkare områden på min snopp

Ofarlig pigmentförändring, svamp eller syfilis. Gå till ungdomsmottagning genast.

isola:

relevant

Ja, för hans manlighet 😉


   
SvaraCitera