Aviseringar
Rensa alla

Hjälp läs!! Problem


Imgood
Ämnesstartare

Grejen är så här att jag var kompis med en tjej för ett år sedan. visste var jag lite dryg mot henne men hon var det tilbax också. hon kallade mig för en massa saker och så men jag har slutat prata med henne. har inte snakakt med henne i 5 -6 månader.
Men Nu ha rjag tagit reda på hoon snakka skit om mig hos alla killar. för en månad sedan var det tre killar som stänge mig i ett rum och misshandlade mig. självklart försvarade jag mig men kanske inte som mkt som behövdes.var jäteseg då
Men nu gå ryktet att jag trakka tjejer. vilket jag aldrig gjort. varenda kille i min klass vill bråka med mig. klart att jag kan slå alla dem men det ska ta slut någon gång. jag polisanmält hela skiten men inte den där tjejen. tycker ni att jag borde göra så?

Elelr ska jag förs snakka med tjejen?
det är väldigt allvarligt


   
Citera

[shake]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

tänk vad man missar mycket utan vänner[zzz]


   
SvaraCitera

Imgood:

visste var jag lite dryg mot henne

Vad ingår i "lite dryg"?


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

Bluff:

Vad ingår i "lite dryg"?

Typ sagt til henne att hon ska låta mig vara. eller typ ignonerat henne.


   
SvaraCitera

1. Ifall du kan spöa alla, gör det.
2. Lär dig stava.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

1. Ifall du kan spöa alla, gör det.
2. Lär dig stava.

Kunde inte sagt det bättre själv.

Just do it..


   
SvaraCitera

Gör som du känner.


   
SvaraCitera

Med ett schyst järnrör kan man slå världen med häpnad! [y]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

1. Ifall du kan spöa alla, gör det.
2. Lär dig stava.

Renesmee:

do it..


   
SvaraCitera

Släpa ut henne i skogen och ge henne en rejäl omgång i röven.


   
SvaraCitera

Ja, första fall tycker jag att du borde prata med tjejen och be henne att sluta snacka skit om dig. Om det inte slutar så polisanmäl henne, och försök inte hota henne när du snackar med henne för då kan hon polisanmäla dig.


   
SvaraCitera

Jobbig sitution där du, uppmanar ingen till att slåss, men det kan ju vara till hjälp "gör vad som nöden kräver" eller polisanmäl hela bunten (inklusive tjejej) Lycka till[smile]


   
SvaraCitera

Jacob:

Jobbig sitution där du, uppmanar ingen till att slåss, men det kan ju vara till hjälp "gör vad som nöden kräver" eller polisanmäl hela bunten (inklusive tjejej) Lycka till

Hon ska inte komma undan, inte resten heller!

MorlRao:

Släpa ut henne i skogen och ge henne en rejäl omgång i röven.

Ge henne en omgång våldrelaterat sex, så att du dominerar henne, så att hon inte vågar göra annat än det du säger!


   
SvaraCitera