Forumet - Hjälp.. (Läs speciellt om du ätit methotrexate)

Hjälp.. (Läs speciellt om du ätit methotrexate)

1091 0 4
Hej alla.
Sedan tre veckor tillbaka har jag mått ur dåligt.. Vaknat med ångest, inte kunnat vara glad och bara mått riktigt dåligt. ( mådde lika dåligt för något år sedan)Jag lider av sjukdomen reumatism och har ätit "methotrexate" för den. Men nu har jag fått reda på att medicinen är ångest- och depressionsframkallande...Grejen är att jag har slutat äta medicinen (2 veckor sedan) men mår fortfarande dåligt...
Är det någon som har en idé till hur man kan börja få tillbaka ett sitt liv?
Gick till kuratorn i skolan och hon sa att jag inte fick vara ensam, så jag försöker att inte vara det för det mesta.. Men jag mår ändå dåligt...
Mycket extstensiella frågor är det jag tänker på och det är jobbigt...
Snälla hjälp mig. Och ni som mår lika dåligt får gärna ta kontakt.
Senast ändrad 4 Jun 2013, 09:46 av Åtta

Spana också in: