Aviseringar
Rensa alla

Hjälp Lampan tigga till sig skjuts


be maffian smuggla dig i bageuttrymmet[y]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är ju inte säkert att jag får lift. Jag har inte råd att chansa. [sad]

Använd din kvinnliga charm och flirta med dem.


   
SvaraCitera

Min mamma är redan toffelmamman, vet dock inte hur jag fått dit henne. Hon brukar hämta mig sisådär 3 tiden på natten ibland, och när jag blev sjuk när jag var hemma hos nicke så tyckte hon att jag var dum som inte ringde henne så att hon kunde hämta mig (fast att jag blev sjuk runt 2 tiden på natten) osv.

Ska ta reda på hur jag tofflat till henne [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

be då inte heller om skjuts när du kan åka buss[no-no]

Men bussen går ju så dumt! [mad]

lilasmet:

annars föreslår jag att du säger "mamma kan du skjutsa mig imorgon? bussarna går cp" [zzz]

Tror inte hon är så lättköpt, måste ha något att locka med! Jag tänkte föreslå att hon kan hälsa på sin syster när hon ändå är i närheten. [smile]

Tyrael:

att cykla

Jag tänker inte cykla 7 mil i snö. Förresten går det nog snabbare med buss.

Mattias94:

be maffian smuggla dig i bageuttrymmet[y]

Känner ingen ur maffian.

Pelle Pelikan:

Använd din kvinnliga charm och flirta med dem.

De kanske misstolkar och våldtar mig, är inte så sugen på att bli våldtagen påväg till min pojkvän. [n]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

De kanske misstolkar och våldtar mig, är inte så sugen på att bli våldtagen påväg till min pojkvän. [n]

Ähh, han skulle säkert bara tycka det var charmigt att du blev våldtagen för att komma till honom.


   
SvaraCitera

lampaslampa är du hos kåt-mario hela vecka åtta? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ska ta reda på hur jag tofflat till henne [smile]

Min pappa var en riktig prakttoffel. Han gjorde mat till mig när jag var sjuk, körde mig till skolan jätteofta sista terminen i nian (fast det var ju mest för att han ville försäkra sig om att jag gick dit [blush]), körde runt mig väldigt mycket överhuvudtaget när jag skulle någonstans faktiskt. Vi började bråka en gång för att jag ville ta bussen till tandläkaren och han ville köra mig, då var jag 15. [rolleyes]
Är ganska bortskämd på så sätt, min mamma är inte alls sådan, har blivit jättekonstigt nu när jag flyttat. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

lampaslampa är du hos kåt-mario hela vecka åtta? [mad]

Nej, vecka 7. Hurså? [cute]

Pelle Pelikan:

Ähh, han skulle säkert bara tycka det var charmigt att du blev våldtagen för att komma till honom.

Fast det skulle inte känns så jävla charmigt att komma till honom med trosorna ut och in efter att ha blivit överdragen av en 45-årig, skäggig lastbilschaffis med en ölmage som är ungefär lika stor som jag om jag kryper ihop till en boll. [n]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, vecka 7. Hurså? [cute]

Jag och filipsa kom på att du ska hälsa på oss i gbg [sad]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Min pappa var en riktig prakttoffel.

Jag tror bara att man får en toffelförälder, pappa vill att jag ska gå två kilometer i snöstorm, för han orkar inte köra och hämta [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tror inte hon är så lättköpt, måste ha något att locka med! Jag tänkte föreslå att hon kan hälsa på sin syster när hon ändå är i närheten. [smile]

ja men visst, berätta hur det går[smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast det skulle inte känns så jävla charmigt att komma till honom med trosorna ut och in efter att ha blivit överdragen av en 45-årig, skäggig lastbilschaffis med en ölmage som är ungefär lika stor som jag om jag kryper ihop till en boll. [n]

Ähh, du får låtsas att han är din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag och filipsa kom på att du ska hälsa på oss i gbg [sad]

När då? Jag kommer hem den 16e. [smile]
Läskigt. Tänk om ni inte tycker om mig. [sad]

Nintendo:

Jag tror bara att man får en toffelförälder, pappa vill att jag ska gå två kilometer i snöstorm, för han orkar inte köra och hämta [sad]

Det är nog sant. Tror att jag kommer bli en toffel när jag får barn. [blush]

lilasmet:

ja men visst, berätta hur det går[smile]

Will do!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pelle Pelikan:

Ähh, du får låtsas att han är din pojkvän.

Kan bli svårt då min pojkvän inte passar in någonstans på den beskrivningen. Inte ens lite. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

När då? Jag kommer hem den 16e. [smile]
Läskigt. Tänk om ni inte tycker om mig. [sad]

Den 22/2, klockan 13 till klockan 17 [blush]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är nog sant. Tror att jag kommer bli en toffel när jag får barn. [blush]

Jag kommer nog också att bli det, men ändå väldigt elak [sad]


   
SvaraCitera

är ju bara att sätta sig vid datorerna en timma[shake][shake]ska vänta på min lillasyster 3 timmar när jag åker hem[shake]


   
SvaraCitera