Aviseringar
Rensa alla

hjälp - luggen blev för kort!!


Ämnesstartare

IbJWBLY.jpg

detta är resultatet av att ha agerat på impuls... nu är problemet att jag inte vågar visa det för min mor. vad ska jag göra???!


   
Citera
Ämnesetiketter

Skaffa en peruk.


   
SvaraCitera

Ta på dig en mössa & keps, alternativt peruk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Skaffa en peruk.


   
SvaraCitera
höna

Haha oops. Kanske snelugg å lägga över luggen? Eller mössa? Kort lugg är skitsyggt men din blev lite för kort kanske. Vänta en månad så eren fin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Skaffa en peruk.

Lundini:
Ta på dig en mössa & keps, alternativt peruk 

har varken keps eller peruk och mössa känns inte aktuellt för säsongen....


   
SvaraCitera
Kudhos

Lättast att ta smällen än lägga energi på att gömma den. Det går över fortare om du bara säger "I fucked up." och tar smällN^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
Haha oops. Kanske snelugg å lägga över luggen? Eller mössa? Kort lugg är skitsyggt men din blev lite för kort kanske. Vänta en månad så eren fin

tack för tipset! men vågar inte klippa mer.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Lättast att ta smällen än lägga energi på att gömma den. Det går över fortare om du bara säger "I fucked up." och tar smällN^

åh, okej :(((


   
SvaraCitera

psychoex: har varken keps eller peruk och mössa känns inte aktuellt för säsongen....

Då för det leva med att det blev lite kort det är bara hår det växer ut om 3-4 veckor är det säkert så långt som du vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Då för det leva med att det blev lite kort det är bara hår det växer ut om 3-4 veckor är det säkert så långt som du vill ha det.

men jag vet inte hur jag ska bemöta mor, det är det enda som är problemet ///:


   
SvaraCitera

Hoppsan.

Det blev riktigt illa må jag säga-


   
SvaraCitera

psychoex:

men jag vet intearrow-10x10.png hur jag ska bemöta mor, det är det enda som är problemet ///:

Tycker hon inte om när du klipper ditt eget hår nårra cm kortare där fram? Förvirrad
Säg att du vart o klippt dig men att du tycker att frisören inte skulle klippa lika mycket där framme. Vet inte om du klippte själv dock?


   
SvaraCitera

psychoex: men jag vet inte hur jag ska bemöta mor, det är det enda som är problemet ///:

Ge henne fingret om hon skulle flippa ur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Tycker hon inte om när du klipper ditt eget hår nårra cm kortare där fram? Förvirrad
Säg att du vart o klippt dig men att du tycker att frisören inte skulle klippa lika mycket där framme. Vet inte om du klippte själv dock?

är för fattig för att kunna ha det som ursäkt. (jag klippte själv)  och det gick liksom från:
FzCYPhS.jpg

till:
FFvH2WS.jpg

the.fat.one:
Hoppsan.

Det blev riktigt illa må jag säga-

sen var ju inte frågan om det blev fint eller ej...


   
SvaraCitera