Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med att shoppa?


Ämnesstartare

Hatar att shoppa. Jag har inte handlat något sen innan sommarlovet, och då är det något fel. På mig eller på modet i affärerna? Jag tappar lusten så fort jag testar något som ser hemskt ut på mig i provhytten. Och det mesta jag plockar fram ser relativt hemskt ut. Ju oftare det sker desto mer opepp blir jag, just nu är jag 0,1 gram pepp. Jag är bara lite pepp, för att vill handla något men det känns som att inget är snyggt ens. Och jag överdriver inte.

Hur gör ni för att peppa er själva? Kan det bero på sällskapet, släpar ni bara med er folk ni vet att ni hittar inspiration med på shoppingrundor? Vet ni vad ni ska kolla efter, så att ni inte väljer fel kläder och blir opepp pga det? Tell me!


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Jag älskar när man har "shoppat" (hatar det ordet), därför att man har en massa fina kläder att ta på sig. Men jag, liksom du, hatar själva processen av att ta sig runt på affärer och prova saker.

Mitt enda och bästa tips är att vara konstant berusad under tiden du shoppar. Då blir det hela inte fullt lika tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är man snygg så passar allt
talar då ej om mej själv, är inte i affärer fyi
gick till affären iklädd tshirt storlek M, morgonrock och sandaler med sock idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Hur gör ni för att peppa er själva?

tänker på någon kändis [crazy]

ohYEA_:

Kan det bero på sällskapet

jaa det är roligare att shoppa med kompisar
än att shoppa med en föräldrer

ohYEA_:

släpar ni bara med er folk ni vet att ni hittar inspiration med på shoppingrundor?

nej många av mina kompisar avskyr shopping
och när man shoppar med en tjej så är det mest hon som kollar runt medans jag säger.. om plagget är snyggt lr fult [sad]

ohYEA_:

Vet ni vad ni ska kolla efter

nej det vet ja inte men om jag är ute efter ett par jeans t:ex
så är det jeansen jag kollar främst på.

ohYEA_:

så att ni inte väljer fel kläder och blir opepp pga det?

blire fel kläder så byter jag så snabbt som möjligt.

ohYEA_:

Tell me!

told u [y]


   
SvaraCitera
blum
 blum

skit i att shoppa då, och köp godis för alla pengar!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag älskar när man har "shoppat" (hatar det ordet),

Jag med. (Jag med).

Åtta:

Mitt enda och bästa tips är att vara konstant berusad under tiden du shoppar. Då blir det hela inte fullt lika tråkigt.

Haha.. men nej 🙁

Tickstart:

är man snygg så passar allt

tyvärr är jag ej det.

Tickstart:

gick till affären iklädd tshirt storlek M, morgonrock och sandaler med sock idag

heh det låter.. kyligt.

Lindblom:

skit i att shoppa då, och köp godis för alla pengar!!!

ohYEA_:

för att vill handla något men det känns som att inget är snyggt ens. Och jag överdriver inte.

!!!
inte snyggt i affärerna alltså, och på mig.


   
SvaraCitera

Avskyr det också. Det mesta ser ut som skit och det passar inte bra heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

tyvärr är jag ej det.

ne.. men köp inte i affärenr då. Jag handlar bara på internet tex :s det är kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

jaa det är roligare att shoppa med kompisar

Jo, men en del kan tex vara peppigare än andra och plockar fram sånt de tycker är snyggt som man kan gilla o så..

Vincenco:

nej det vet ja inte men om jag är ute efter ett par jeans t:ex
så är det jeansen jag kollar främst på.

Jag syftade mer på om man vet att stuprörsjeans (som ett exempel) inte sitter snyggt på en, då undviker man det så man slipper ångesten i hytten. Eller är inte alla så medvetna om det? Hur gör man då lixom..

hönzgoggel:

Avskyr det också. Det mesta ser ut som skit och det passar inte bra heller.

Du måste ju ha speciallsydda också, som JLos 🙁

Tickstart:

ne.. men köp inte i affärenr då. Jag handlar bara på internet tex :s det är kul

hah ännu värre ju? det är ju alltid så att man tycker kläder är snygga, sen när man får hem dem äre typ wtf?????


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Du måste ju ha speciallsydda också, som JLos 🙁

Haha exakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har börjat köpa en massa slappa kläder som döljer min päronform. Det har gjort allt roligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VA?! Vafan jag kan gå med dig! Du har ju fan bröst, allt passar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ ha på dig lätta kläder att slänga av och på så det inte blir så jävla jobbigt att byta kläder. Var på bra humör, vet lite vad du är ute efter.. gå på dina favoritaffärer osv. Jag gillar mer att gå i en galleria än typ på stan så jävla jobbigt med alla avstånd. Kista galleria är skitbra. Ta fikapauser [bigsmile] Gör dig snygg i håret osv så känner man sig inte så jävla ful i de där HEMSKA speglarna med gulvitt ljus usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Jo, men en del kan tex vara peppigare än andra och plockar fram sånt de tycker är snyggt som man kan gilla o så..

hoppas jag någon gång i framtiden kommer stöta på sånna människor [blush]


   
SvaraCitera
blum
 blum

emery:

Du har ju fan bröst, allt passar då.

hahah wtf


   
SvaraCitera