Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med beslutstagande sökes


Ämnesstartare

Behöver hjälp med att ta ett beslut!

Mitt PS2 dog idag, sorgligt. Alltid velat haft ett PS3 men inte riktigt haft råd, mest så att man kan spela Ratchet & Clank, Jak and Daxter men även ospelade klassiker som Uncharted, The Last Of Us, Skyrim etc. (jag har redan ett Xbox One). 

Finns ett begagnat på Blocket för 800kr

+ Jag vill verkligen ha det
+ Blir det billigare än 800kr!? (120GB)
+ Det kommer absolut komma till användning

- Säljaren är typ 16 år gammal, om han säljer mig ett trasigt PS3 kan jag liksom inte tvinga han att gottgöra det
- Det är begagnat, finns alltid en risk med det
- Det största minuset är att jag då måste använda sparpengar jag flitigt lagt undan. De var tänkta att jag skulle ha på min 18-års dag och liksom unna mig. Dock får man ju nya pengar vid jul och såklart när man fyller år samt ska man ju sommarjobba, men äh, det känns skumt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Du skulle kunna få köpa mitt! Har ett 120GB Slim inklusive 3 spel, GTA IV, GTA V & Shaun White Snowboarding. En stycken trådlös handkontroll i originalutförande med laddnimgskabel medföljer.

Hur mycket bjuder du?

Jag är över 18 btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ställa den mest irriterande frågan någon kan få, vad ska du ha? 🙂

Alltså, jag behöver inte spelen men tvivlar på att du skulle sänka priset för det. Betalar inte mer än 800kr inkl frakt.


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:
Ska ställa den mest irriterande frågan någon kan få, vad ska du ha? 🙂

Alltså, jag behöver inte spelen men tvivlar på att du skulle sänka priset för det. Betalar inte mer än 800kr inkl frakt.

Var bor du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Var bor du? 

Västerås


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:

Västerås

Jag ska tänka på saken en stund! 


   
SvaraCitera

S3ON:

Jag ska tänka på saken en stund! 

Hur mycket skulle du vilja ha för gta iv? Eller ska jag köpa till pc istället?


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Hur mycket skulle du vilja ha för gta iv? Eller ska jag köpa till pc istället?

Köp till PC ist, jag säljer inte spelen för sig, de är la värda max 100 spänn styck begagnade :p Är ej i behov av de småpengarna. Galen


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:

Köp till PC ist, jag säljer inte spelen för sig, de är la värda max 100 spänn styck begagnade :p Är ej i behov av de småpengarna. Galen

Meh, många bäckar små! Jag skulle lätt köpa GTA V av dig om du sålde separat.


   
SvaraCitera
time
 time

Till TS: 800 kr är en jättebra deal - jag köpte också min ps3 begagnat, men för 1200 - men be om något slags bevis på att maskinen fungerar innan du betalar. Har du möjlighet att åka och hämta konsolen? Testa den på plats i så fall. Annars kan du be om en kort filmsnutt där säljaren visar att allt fungerar som det ska. Även 16-åringar har skyldighet att ge tillbaka pengarna vid ett felaktigt köp, kolla med hens föräldrar om du är osäker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Till TS: 800 kr är en jättebra deal - jag köpte också min ps3 begagnat, men för 1200 - men be om något slags bevis på att maskinen fungerar innan du betalar. Har du möjlighet att åka och hämta konsolen? Testa den på plats i så fall. Annars kan du be om en kort filmsnutt där säljaren visar att allt fungerar som det ska. Även 16-åringar har skyldighet att ge tillbaka pengarna vid ett felaktigt köp, kolla med hens föräldrar om du är osäker. 

Äh, pojkfan hade sålt det och glömt tagit bort annonsen -_- går väl fler tåg antar jag.Nu upp till S3ON ifall han vill göra affärer med mig eller inte 🙂 800kr inkl frakt är jag villig att ge


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:

Västerås

Sammanträffande! Vart då i Västerås? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Köp till PC ist, jag säljer inte spelen för sig, de är la värda max 100 spänn styck begagnade :p Är ej i behov av de småpengarna. Galen

Ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Sammanträffande! Vart då i Västerås? 

Bäckbyghettot. Durå?


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:

Bäckbyghettot. Durå?

Ojojojdå
Östra. Rätt nära hälla 


   
SvaraCitera