Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med beslutstagande sökes


Västerås HjärtaFörvirrad

Vet egentligen inte vad jag ville lägga till... Hoppas att du/(ni) gör ett bra val och en bra deal.


   
SvaraCitera

Grejen är.. Att om jag säljer mitt PS3 så har jag ingen användning för TVin.. Om du är villig att köpa den också så har vi en deal. Rör sig om en cirka 6-7 år gammal LCD-TV på 26 tum 720p. Betalade runt 5-6k då, nu e den typ värd 500 kske hahah Rodnar


   
SvaraCitera

time: Jag skulle lätt köpa GTA V av dig om du sålde separat.

spelar du gta time :333333333333 söt


   
SvaraCitera

S3ON: Betalade runt 5-6k då, nu e den typ värd 500 kske hahah

hey bro jag också, high five. Sälj inte din CECHC0x-trea, den är eftersträvad, mycket populärare än slimmodellerna som inte kan spela PS2-spel.


   
SvaraCitera

Tickstart:

hey bro jag också, high five. Sälj inte din CECHC0x-trea, den är eftersträvad, mycket populärare än slimmodellerna som inte kan spela PS2-spel.

är ju slim-modellen jag har ödfhhhhhhö

Har ett PS2 också, den äldsta varianten vars fläkt låter som ett maskinrum 

Och ett nintendo 64

hur mkt är ett 64 värt idag?


   
SvaraCitera

jaha, aa sälj den då


   
SvaraCitera
time
 time

Tickstart:

spelar du gta time :333333333333 söt

Varför är det sött? :s


   
SvaraCitera

time:

Varför är det sött? :s

för det går emot stereotypen om att bara killar gillar köra över horor med dumptrucks


   
SvaraCitera

S3ON:
Du skulle kunna få köpa mitt! Har ett 120GB Slim inklusive 3 spel, GTA IV, GTA V & Shaun White Snowboarding. En stycken trådlös handkontroll i originalutförande med laddnimgskabel medföljer.

Hur mycket bjuder du?

Jag är över 18 btw

Jag skulle ta dealen , billigare blir de inte om maskinen funkar utan  problem .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Grejen är.. Att om jag säljer mitt PS3 så har jag ingen användning för TVin.. Om du är villig att köpa den också så har vi en deal. Rör sig om en cirka 6-7 år gammal LCD-TV på 26 tum 720p. Betalade runt 5-6k då, nu e den typ värd 500 kske hahah Rodnar

Letar efter ett PS3 inte en tv. En tv kan du använda annat till

lurifax69:

Jag skulle ta dealen , billigare blir de inte om maskinen funkar utan  problem .

Get out


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:

umad?
Get out


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Lär dig citera


   
SvaraCitera