Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med bloggen


Ämnesstartare

Jag har en blogg som jag skriver sen några år tillbaks,

MEN

När jag länkar upp sidor från tex youtube så kommer bara en klick upp.. vill att videon ska visas från bloggen hur gör man då?


   
Citera
Ämnesstartare

Tryck på "Bädda in", sen tar du den koden och lägger in i koderna som du får när du skriver ett inlägg.


   
SvaraCitera

när du är på youtube så trycker du på "<embed>" som står under videon till höger, då får du upp en kod som du kopierar in bara. =)


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack tack.. ska testa det på en gång

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

när du är på youtube så trycker du på "<embed>" som står under videon till höger, då får du upp en kod som du kopierar in bara. =)

Temnozor:

Tryck på "Bädda in", sen tar du den koden och lägger in i koderna som du får när du skriver ett inlägg.

tack funkade men dem blev gigantiskt stor.. nu döljer den mina kategorier osv.. kan man inte få den mindre?


   
SvaraCitera

seniL:

tack funkade men dem blev gigantiskt stor.. nu döljer den mina kategorier osv.. kan man inte få den mindre?

ja.

när du tryckt på embed kan du välja färg på ramen + hur stor ramen ska vara (du kan även skriva in exakta mått själv om du önskar något mått som inte finns standardiserat). välj en mindre mall bara så ska det bli bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ja.

tack tack.. hemst mycket tack![bigsmile]

[love][love][love]


   
SvaraCitera

seniL:

tack tack.. hemst mycket tack!

inga problem va!


   
SvaraCitera