Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med en händelse i mitt förhållande


Ämnesstartare

Jag är 15 år och är tillsammans med en kille som är 1 år äldre än mig, och det är ett ganska vanligt förhållande, som vilket par som helst. Och för någon dag sen så när jag var hemma hos han och skulle sova över, jag hade somnat och vaknade av han höll fast mina armar, och han är skit stark så jag kunde kunde inte ta mig loss. Och då började han ta av mig allt och sånt, och kysste mig på magen, brösten och närmare fittan. Vi ha haft sex och han började och skulle knulla mig, jag va inte på humör just då med sånt men han fortsatte, va de fel av han och vad ska jag göra, det blev lite stelt efter men det var inte riktigt roligt, kan någon hjälpa mig?


   
Citera
Ämnesetiketter

ja det var fel av honom du borde säga till hans föräldrar och dina föräldrar och göra slut med honom om du inte vill ha sex med honom då ska han ge fan i hat ha sex med dej .-.


   
SvaraCitera

det är fan inte ok  😮


   
SvaraCitera

LillNorris:
Jag är 15 år och är tillsammans med en kille som är 1 år äldre än mig, och det är ett ganska vanligt förhållande, som vilket par som helst. Och för någon dag sen så när jag var hemma hos han och skulle sova över, jag hade somnat och vaknade av han höll fast mina armar, och han är skit stark så jag kunde kunde inte ta mig loss. Och då började han ta av mig allt och sånt, och kysste mig på magen, brösten och närmare fittan. Vi ha haft sex och han började och skulle knulla mig, jag va inte på humör just då med sånt men han fortsatte, va de fel av han och vad ska jag göra, det blev lite stelt efter men det var inte riktigt roligt, kan någon hjälpa mig?

Du  kan polisanmäla också


   
SvaraCitera

Hoppas det hjälpte 🙂


   
SvaraCitera

Finns det en chans att det du upplevde inte hände på riktigt utan var en s.k sömnparalys? 


   
SvaraCitera

Maxi_tha_boii:
Hoppas det hjälpte 🙂

These spams.


   
SvaraCitera

lurifax69:

These spams.

Yes very spam much wow 🙂


   
SvaraCitera

Maxi_tha_boii:

Yes very spam much wow 🙂

yyyyyyy


   
SvaraCitera

Det är våldtäkt.


   
SvaraCitera

Att ha sex med någon mot ens vilja är att våldta. Du har blivit våldtagen. Att vara ihop med en som inte kan kontrollera sina sexuella känslor är inte bra. Gör slut med honom och om du vill polisanmäl.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

adaq:
Att ha sex med någon mot ens vilja är att våldta. Du har blivit våldtagen. Att vara ihop med en som inte kan kontrollera sina sexuella känslor är inte bra. Gör slut med honom och om du vill polisanmäl.

^


   
SvaraCitera

LillNorris:
Jag är 15 år och är tillsammans med en kille som är 1 år äldre än mig, och det är ett ganska vanligt förhållande, som vilket par som helst. Och för någon dag sen så när jag var hemma hos han och skulle sova över, jag hade somnat och vaknade av han höll fast mina armar, och han är skit stark så jag kunde kunde inte ta mig loss. Och då började han ta av mig allt och sånt, och kysste mig på magen, brösten och närmare fittan. Vi ha haft sex och han började och skulle knulla mig, jag va inte på humör just då med sånt men han fortsatte, va de fel av han och vad ska jag göra, det blev lite stelt efter men det var inte riktigt roligt, kan någon hjälpa mig?

Han behandlade dig som en 'sak' och det är ett starkt varningstecken! 
Eller så är han lite efterbliven och fatta inte dina signaler.
Spraka han på pungen och knäck näsan  på han ifrån mig! 


   
SvaraCitera