Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med en jobbig period ("ny" inom detta)


Ämnesstartare

Helgen har vart helt sjuk. Vi runkade av varandra, eller snarare jag honom då jag var så nervös att jag skakade och kunde inte komma upp riktigt. Sedan låg vi och kelade i sängen och kollade på film.

Dagen efter frågade han om jag ville att han skulle suga av mig. Jag tvekade men lät honom göra det... sen frågade han om jag ville sova över hos honom en till dag och det ville jag. Så på kvällen kom det, det mest underbara och chockande..

Han frågade om han fick pussa/hångla me mig. Återigen blev jag skitnervös och sa kanske och skakade av nervositet, jätte jobbigt. Och vi hångla...sen kom frågan; är du kanske bi, frågade han. Jag väntade en kort stund och sa: jag tror det.

Sen frågade han om jag gillade honom och det gjorde jag, och han sa att han gillade mig. Vi hånglade genom hela filmen och tafsade på varandra. Sen duschade vi tillsammans och fortsatte mysa.

Bästa dagen i mitt liv. Hur stor är chansen att han också gillar mig...tydligen tillräckligt stor 😛
Han har tydligen också varit kåt i mig.
Aldrig varit såhär lycklig. Trodde inte jag hade sån tur.
Ville bara att ni skulle veta 🙂


   
SvaraCitera
Paseo

Pralinpåsen:

Aldrig varit såhär lycklig

Awwwwwnn [love] vad roligt


   
SvaraCitera

Pralinpåsen:

Bästa dagen i mitt liv. Hur stor är chansen att han också gillar mig...tydligen tillräckligt stor 😛
Han har tydligen också varit kåt i mig.
Aldrig varit såhär lycklig. Trodde inte jag hade sån tur.
Ville bara att ni skulle veta 🙂

Är jätteglad för dig! [love]


   
SvaraCitera
Lennos

underbar tråd att läsa igenom, tänkte ju skriva några svar på dina frågor men sen kom ju det där sista inlägget! Glad för dig även om jag inte känner dig! hoppas allt går vägen i framtiden. Det verkar som du haft världens teenagedream hittills!;)


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Känner exakt samma sak ! bara att killen som jag gillar inte visar på några vibbar på att han skulle va homo/bi .. är ba 14 men ändå.. lite avis 😉 men glad för din skull ! Lycka til med honom !


   
SvaraCitera

Va så nära att ha de du har!

Chilla me livet....[bigcheers]


   
SvaraCitera