Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med en kille. Vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Hej!
Har snackat med en kille under ett års tid ungefär. Det har varit lite upp och ner, först smsar han hela tiden, till att sedan inte höra av sig på månader. [chocked]
Ibland när vi springer in i varandra är han jätte glad att se mig, kramar mig och säger att han har saknat mig, och ibland kan han gå förbi och inte ens titta åt mitt håll.

Nu smsade han för en vecka sen och undrade hur jag mådde osv. Detta efter att han inte hört av sig på en månad.
Och då frågade han helt plötsligt om jag träffade någon annan eller om jag var i ett förhållande, och jag svarade nej.
Sen föreslog han, efter ett års väntande, att vi borde träffas någon dag (då vi inte varit helt ensamma innan)
Jag vet inte hur, men konversationen tog lite åt det "snuskiga" hållet haha [crazy] och efter det smsade han konstant under två dagar, att han VERKLIGEN ville träffa mig nu nu nu.
Men tyvärr skulle jag på semester till barcelona under den veckan, så han sa att vi skulle ses efter att jag hade kommit hem.
Jag sa att jag kommer hem på fredag eftermiddag.
Nu är det söndag, och han har fortfarande inte hört av sig.

Borde jag skriva till honom, eller vänta på att han ska skriva till mig?
Plus, är det bara sex han förväntar sig eller? [shake]


   
Citera
SLCD
 SLCD

rosapepsiburk:

Borde jag skriva till honom,

Om du vill träffa honom, ja.

rosapepsiburk:

är det bara sex han förväntar sig eller?

Det får du reda på genom att träffa honom och fråga.


   
SvaraCitera

Låter som du e ännu sämre på att höra av dig[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EDIT:

Råkade skapa lite fler trådar eftersom sidan hackade, men utgå från denna [smile]


   
SvaraCitera

Du kan ju inte förvänta dig att han jämt ska vara den som hör av sig. Fan ta dig i kragen kvinna och skicka iväg ett sms eller två [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Du kan ju inte förvänta dig att han jämt ska vara den som hör av sig. Fan ta dig i kragen kvinna och skicka iväg ett sms eller två

Mjoo, men jag är rädd att han bara "håller på med mig" eller hur jag ska uttrycka mig. Varför nu så plötsligt liksom? Känner mig liksom dum om jag hör av mig först [shake]


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Varför nu så plötsligt liksom? Känner mig liksom dum om jag hör av mig först [shake]

Bättre sent än aldrig [wink]


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Borde jag skriva till honom, eller vänta på att han ska skriva till mig?
Plus, är det bara sex han förväntar sig eller?

Jag är lite i samma situation faktiskt, men jag har aldrig träffat denna kille men vi planerar att ses snart. Jag funderar också på vad det egentligen är som han är ute efter. Om det är vänskap, förhållande eller bara sex. Det går ju inte att svara på utan att man frågat honom om det, men jag tycker det är lite känsligt att fråga om sådana saker. Den killen jag pratar med har dock sagt att han har känslor för mig. Du kan ju börja med att försöka lista ut om den killen du pratar med också har känslor för dig och så får du agera efter det. Lycka till!


   
SvaraCitera

Du måste ju oxå höra av dig!
O prata med honom o ta reda på vad han e ute efter. Nått seriöst,sex lr whatever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

O prata med honom o ta reda på vad han e ute efter. Nått seriöst,sex lr whatever

Hur ska jag fråga och ta upp det utan att det känns konstigt? Ska jag fråga bara rakt ut efter träffen?

För som Nina3 sa så är det lite känsligt också. Btw, önskar dig lycka till också!


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Hur ska jag fråga och ta upp det utan att det känns konstigt? Ska jag fråga bara rakt ut efter träffen?

För som Nina3 sa så är det lite känsligt också. Btw, önskar dig lycka till också!

Haha ja det e kanske pinsamt o fråga men vafan,man måste ju för o undvika tråkigheter[crazy] brukar ba fråga rätt ut, kanske linda in det lite med Du det e en sak jag måste fråga dig [blush] inte bara "- ÄR DU UTE EFTER FITTA LR NÅ SERIÖST?"

o gör det irl inte via sms lr telefon


   
SvaraCitera

men ta och prata med honom bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Haha ja det e kanske pinsamt o fråga men vafan,man måste ju för o undvika tråkigheter brukar ba fråga rätt ut, kanske linda in det lite med Du det e en sak jag måste fråga dig inte bara "- ÄR DU UTE EFTER FITTA LR NÅ SERIÖST?"

Ja, det va ett bra förslag [smile] så du tycker jag ska smsa honom imorgon?


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Ja, det va ett bra förslag [smile] så du tycker jag ska smsa honom imorgon?

Ja [smile]
Om du inte hör av dig så kanske han tror att du inte är intresserad ju. [crazy]


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Borde jag skriva till honom, eller vänta på att han ska skriva till mig?

Gör som du känner för 🙂 Du kan ju vänta ett par dagar.

rosapepsiburk:

Plus, är det bara sex han förväntar sig eller?

Vet ej. Han verkar lite velig. Eller mkt 😛


   
SvaraCitera