Aviseringar
Rensa alla

hjälp med en tjej!


Ämnesstartare

jag hittade en tjej och började ta kontakt med henne, det visade sig att hon borde ungefär en och en halv timme ifrån mig men jag tycker om henne. men vad ska jag säga? jag vill inte säga något fel så hon inte vill prata med mig.

//kille 14 år


   
Citera

Frasse16: jag hittade en tjej och började ta kontakt med henne, det visade sig att hon borde ungefär en och en halv timme ifrån mig men jag tycker om henne.

Probably a guy who wants to put his dick into your tailpipe.. 


   
SvaraCitera

var dig själv. säg saker du säger till dina kompisar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
var dig själv. säg saker du säger till dina kompisar. 

skulle det låta konstigt om jag frågade om hon hade kille?


   
SvaraCitera

Frasse16:

skulle det låta konstigt om jag frågade om hon hade kille?

nej. 


   
SvaraCitera

S3ON:

Probably a guy who wants to put his dick into your tailpipe.. 

Kan vara... Hittade henne vart? Internet, skolan, på stan??  Om det är på internet är det typ 50/50 mellan "a guy" och en tjej.. försök träffas någonstans öppet där det finns mkt folk så att de ser om han försöker kidnappa dig. Skicka en bild på en kuk, behöver inte vara din, bara för att se reaktionen. Om hon typ : "Vafan är det för fel på dig ditt pervo??" så är det en tjej, säg att du ville vara säker på att hon inte var en pedofil och förklara sedan att det finns mkt pedofiler på nätet så förstår hon säkert. 90% chans att hon förstår 10% att hon blir sur, men det går att fixa 😉
Om "hon" säger : "snygg kuk baby, vill du knulla??" eller något sånt så är det en pedofil, jag  säger detta till ALLA killar och tjejer som hittat killar och tjejer på nätet. TESTA DEM MED OLIKA FRÅGOR OCH ANNAT!!! Annars som S3ON säger kommer ni förmodligen få en kuk i röven. Har ni frågor så skriv bara till mig.


   
SvaraCitera

hehe Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Majskolven69:

Kan vara... Hittade henne vart? Internet, skolan, på stan??  Om det är på internet är det typ 50/50 mellan "a guy" och en tjej.. försök träffas någonstans öppet där det finns mkt folk så att de ser om han försöker kidnappa dig. Skicka en bild på en kuk, behöver inte vara din, bara för att se reaktionen. Om hon typ : "Vafan är det för fel på dig ditt pervo??" så är det en tjej, säg att du ville vara säker på att hon inte var en pedofil och förklara sedan att det finns mkt pedofiler på nätet så förstår hon säkert. 90% chans att hon förstår 10% att hon blir sur, men det går att fixa 😉
Om "hon" säger : "snygg kuk baby, vill du knulla??" eller något sånt så är det en pedofil, jag  säger detta till ALLA killar och tjejer som hittat killar och tjejer på nätet. TESTA DEM MED OLIKA FRÅGOR OCH ANNAT!!! Annars som S3ON säger kommer ni förmodligen få en kuk i röven. Har ni frågor så skriv bara till mig.

😀


   
SvaraCitera

Majskolven69:

Kan vara... Hittade henne vart? Internet, skolan, på stan??  Om det är på internet är det typ 50/50 mellan "a guy" och en tjej.. försök träffas någonstans öppet där det finns mkt folk så att de ser om han försöker kidnappa dig. Skicka en bild på en kuk, behöver inte vara din, bara för att se reaktionen. Om hon typ : "Vafan är det för fel på dig ditt pervo??" så är det en tjej, säg att du ville vara säker på att hon inte var en pedofil och förklara sedan att det finns mkt pedofiler på nätet så förstår hon säkert. 90% chans att hon förstår 10% att hon blir sur, men det går att fixa 😉
Om "hon" säger : "snygg kuk baby, vill du knulla??" eller något sånt så är det en pedofil, jag  säger detta till ALLA killar och tjejer som hittat killar och tjejer på nätet. TESTA DEM MED OLIKA FRÅGOR OCH ANNAT!!! Annars som S3ON säger kommer ni förmodligen få en kuk i röven. Har ni frågor så skriv bara till mig.

Eller så gör hon som många andra och driver och svarar "knulla?"


   
SvaraCitera

händer väl också men jag tror nog det är mindre chans.


   
SvaraCitera