Aviseringar
Rensa alla

hjälp med flytt från gmail till outlook.


Ämnesstartare

Hej där jag går i tankarna att flytta från gmail som jag har nu till outlook, hur gör jag det på det enklaste sättet? vill ha med alla kontakter samt epost meddelanderna. så hur går jag tillväga?

Tacksam för svar!

Elaka kommentarer undanbedes.


   
Citera
Ämnesstartare

öh, det blir svårt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring google samt microsoft o hör med dem 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d lär ju inte samarbeta på d viset        


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går, men det är för avancerat för mig, fråga nåt annat forum typ sweclockers eller flashback, eller du bör undvika flashback om du inte vill ha dumförklarande kommentarer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vill alltså exportera alla dina mail och kontakter från din Gmail för att sedan ta bort kontot och istället skapa en Outlook och importera allt där. Förstår jag dig rätt?


   
SvaraCitera

ska du passa på att börja åka häst och vagn i stället för tåg, när du ändå håller på? är det någon slags retrogrej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ring google samt microsoft o hör med dem 

Ring inte microsoft,  de har ett nummer med typ20 alternativ men alla säger "gå in på vår hemsida". Lyckaded till slut hitta ett alternativ som skulle leda till en person (typ "behöver du hjälp med dit xbox") men då satt jag i en timma utan att få svar.  Har aldrig varit så arg på "service", skickade ett mordiskt mail. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ring inte microsoft,  de har ett nummer med typ20 alternativ men alla säger "gå in på vår hemsida". Lyckaded till slut hitta ett alternativ som skulle leda till en person (typ "behöver du hjälp med dit xbox") men då satt jag i en timma utan att få svar.  Har aldrig varit så arg på "service", skickade ett mordiskt mail. 

fick jättebra support av dem på telefon för något halvårsen iaf, möjligtvis att det var lite svårt att tyda en kvinna, hon bröt något på ett annat språk, men annars, jättefint! mitt problem löste sig osv! 🙂 


   
SvaraCitera