Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med iphone 5


Ämnesstartare

Jag försöker t.ex. skriva någons mobilnummer och när jag är klar med det ersätts det helt automatiskt med någons annans nummer fast i gröna siffror, varenda gång. Har gått igenom inställningarna men finner inte lösningen där.Uppskattar svar tack.


   
Citera
time
 time

Har aldrig hört talas om den buggen förut :s Fungerar det att klistra in hela nummer eller byter den ut det också?


   
SvaraCitera

kasta den i asfalten allt va du orkar o köp nytt, de är bästa lösningen på bugg


   
SvaraCitera

Testa att reboota den?


   
SvaraCitera

Din beskrivning låter nästan som om det vore autocorrect.. *Prova*: Settings–>General–>Text replacement. Om du har några kortkommandon bör de komma upp här. Om det inte hjälper dig föreslår jag att du screenshotar nästa gång din telefon inte gör som du vill..


   
SvaraCitera

Hur står iphone, ipad ägare ut med autokorrekt? använde farsans ipad en gång och höll på att få damp på det


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Hur står iphone, ipad ägare ut med autokorrekt? använde farsans ipad en gång och höll på att få damp på det

det går typ att avskaffa. samt det är en vana. 


   
SvaraCitera

Mymlans_Dotter:

det går typ att avskaffa. samt det är en vana. 

skriver enhel del på dialekt om ja skriver med kompisar oså så det är ett jädra mas


   
SvaraCitera

Mymlans_Dotter:

Samt det är en vana. 

Precis.


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Hur står iphone, ipad ägare ut med autokorrekt? använde farsans ipad en gång och höll på att få damp på det

Man står inte ut. Man stänger av.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Man står inte ut. Man stänger av.

man köper andra mobiler.


   
SvaraCitera

handendärnissen:

man köper andra mobiler.

Det med


   
SvaraCitera

handendärnissen:

skriver enhel del på dialekt om ja skriver med kompisar oså så det är ett jädra mas

Var det relevant. : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Har aldrig hört talas om den buggen förut :s Fungerar det att klistra in hela nummer eller byter den ut det också?

Har försökt.

handendärnissen: kasta den i asfalten allt va du orkar o köp nytt, de är bästa lösningen på bugg

Hade jag kanske gjort om jag hade råd.

Getrekt:
Testa att reboota den?

Vad är det?

Mymlans_Dotter: Din beskrivning låter nästan som om det vore autocorrect.. *Prova*: Settings–>General–>Text replacement. Om du har några kortkommandon bör de komma upp här. Om det inte hjälper dig föreslår jag att du screenshotar nästa gång din telefon inte gör som du vill..

Jag hittar inte text replacement?


   
SvaraCitera

Vad är det?

Starta om den 


   
SvaraCitera