Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med JOOMLA


Ämnesstartare

VAd betyder det? och hur ska jag fixa det?

Warning: include(C:\wamp\www\Joomla/templates/ja_bellatrix/ja_templatetools.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in C:\wamp\www\Joomla\templates\jabellatrix\index.php on line 38

Warning: include() [function.include]: Failed opening 'C:\wamp\www\Joomla/templates/ja_bellatrix/ja_templatetools.php' for inclusion (include_path='.;C:\php5\pear') in C:\wamp\www\Joomla\templates\jabellatrix\index.php on line 38

Fatal error: Call to undefined function getCurrentMenuIndex() in C:\wamp\www\Joomla\templates\jabellatrix\index.php on line 40
tack


   
Citera
Ämnesstartare

Jag förstår ingenting. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis, du är nu en man [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

grattis, du är nu en man [party]

Det saknas en fil.
Men jag aninstallerade teman så jag ska installera en ny


   
SvaraCitera
Tyrael

Pm_is_back:

Men jag aninstallerade teman så jag ska installera en ny

ett nytt tema heter det


   
SvaraCitera

ska inte cms vara ganska felfritt så vilken idiot som helst kan använda det haha


   
SvaraCitera

mICHE:

ska inte cms vara ganska felfritt så vilken idiot som helst kan använda det haha

What she said...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

ska inte cms vara ganska felfritt så vilken idiot som helst kan använda det haha

Kan lovar att du inte kan det trot din "smarthet";)


   
SvaraCitera
Åtta

Filen C:\wamp\www\Joomla/templates/ja_bellatrix/ja_templatetools.php går inte att öppna - troligen för att den saknas. Är du läskunnig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Filen C:\wamp\www\Joomla/templates/ja_bellatrix/ja_templatetools.php går inte att öppna - troligen för att den saknas. Är du läskunnig?

Idiot! vad var det jag sa i mitt andra inlägg!Ärru blind?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

troligen för att den saknas. Är du läskunnig?

hahahahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du hr skrivit fel någonstans på rad 38 och 40?[party]


   
SvaraCitera
Åtta

Pm_is_back:

vad var det jag sa i mitt andra inlägg!

Du sade att du hade "aninstallerat" teman och att du skulle installera ett nytt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera