Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med kärleken!


Ämnesstartare

Hej!
Jag har blivit kär i en i min gamla klass. Just nu när vi ska börja på gymnasiet och inte gå i samma klass längre och sånt.
Det började med att jag har varit lite småkär i henne under större delen av högstadiet fram tills vi var på samma fest samma dag som skolavslutningen. Då blev jag helt galen i henne =p.
Vi har väl inte direkt pratat så mycket med varandra mer än om vi har suttit bredvid varandra i klassrummet eller varit i samma arbetsgrupp under lektionerna.
Jag kan hennes msn som jag har sett på hennes facebook. Fast ifall jag addar den , vad ska jag säga då? "Jag hitta din msn och la till dig för att jag gillar dig" nej [shake]
Kan ju ochså skriva på facebook. Fast då vet jag inte heller vad jag ska skriva om.

Hjälp till här! [wink]


   
Citera

ringosbingstar:

"Jag hitta din msn och la till dig för att jag gillar dig"

Om inte den duger så kan du testa "Jag hitta din msn och la till dej för jag gillar dej inte"
någon av dom borde ju funka då dom är varandras motsatser[smile]


   
SvaraCitera

om du inte kommer på något att skriva till henne så borde du sluta gilla henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

boondoggle:

om du inte kommer på något att skriva till henne så borde du sluta gilla henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så du gillar bara folk du vet vad du ska skriva till dem ?


   
SvaraCitera

ringosbingstar:

Så du gillar bara folk du vet vad du ska skriva till dem ?

nej, men jag skulle ej vilja inleda ett förhållande med någon som inte ens vet vad denne vill säga till mig. det känns ej särskilt givande, på något sätt.


   
SvaraCitera

skaffa lite stake och chansa! [wink]


   
SvaraCitera

fast det är ju inte konstigt att lägga till folk i klassen på fb. oftast. måste du ha en anledning?


   
SvaraCitera

Hej jag vill ju hålla kontakt med mina gamla klasskamrater så jag blabla mer bullshit blabla således addade jag dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fast det är ju inte konstigt att lägga till folk i klassen på fb. oftast. måste du ha en anledning?

Nejnej =p
Har henne redan på facebook. Vill gärna adda hennes msn som har har lagt ut på på facebook vid kontakt uppgifter :p


   
SvaraCitera

ringosbingstar:

Jag hitta din msn och la till dig

räcker väl alldeles utmärkt?


   
SvaraCitera

Bara prata allmänt med henne. Du lär märka om hon gillar dig tillbaka.


   
SvaraCitera

ringosbingstar:

"Jag hitta din msn och la till dig för att jag gillar dig"

Ja!


   
SvaraCitera