Aviseringar
Rensa alla

hjälp med kondomstorlek (omkrets)


Ämnesstartare

Jag är 15 år och har en flickvän som jag varit tillsammans med i i ca 2 månader. Vi har diskuterat sex mycket och ingen av oss vill ha sex utan kondom. Problemet är att jag har testat alla kondomer som går att få på ungdomsmottagningen och som går att köpa på apoteket, dem vanliga (profil, näkken osv) var alldeles för trånga, jag hade stora problem med att rulla på dem. Jag testade grande lika så och det var lättare men fortfarande för trångt (jag kunde inte hålla mitt stånd länge alls). Jag har mätt och kollat på storlekar enligt omkrets (då det var där problemet var) och enligt  http://www.kondomkungen.se/storleksguide som min kompis sa va bra rekommenderas en kondom med 69mm bredd och den bredaste som jag vet om att jag kan köpa i livsmedelsbutiker är 55mm och jag vill fråga min mamma om lov om att beställa kondomer från internet, så finns det något sätt jag kan undvika det? kan jag fråga ungdomsmottagningen ifall dem kan beställa åt mig? Finns det andra kondomer i affärer i sverige?


   
Citera

Tyvärr svenska män har för små kukar, marknaden är anpassad för dem 🙁 Om du är som jag så köper du en 5x7m presenning på Biltema och syr ihop till en siloliknande form Tumme upp


   
SvaraCitera

Om du inte gjort det redan så fråga dom på Apoteket om dom kanske kan beställa hem i större storlekar. Annars är det nog det enda alternativet att handla via internet, om du inte gör någon superdeal med RFSU själva Glad.


   
SvaraCitera

Man ska inte alltid vara glad över en stor snase Galen


   
SvaraCitera

Hur tjock har du egentligen?


   
SvaraCitera
GraGo

Beställ hem själv.
Om du är femton år så kan du beställa på internet med ett anonymt spendonkort som kan köpas på pressbyrån, sedan kan du bara använda det för att beställa.

Vill du hämta ut det utan att dina föräldrar får reda på det kan du ange POSTE RESTANTE som din adress. Då skickas paketet till ditt närmaste postkontor, där kan du hämta ut det med ditt leg, körkort eller pass.
http://www.posten.se/sv/Kundservice/Sidor/Poste-restante.aspx


   
SvaraCitera

Skeptisk
image-520x924.jpg


   
SvaraCitera

kondomstorlek-rfsu.jpg

Här har du en utförlig guide över kondomstorlekar från RFSU. Alla modeller finns hos kondomappen som förutom kondomer även säljer glidmedel.


   
SvaraCitera