Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med låt!


Ämnesstartare

Det är typ någon rumänsk låt eller nåt som många har spelat men jag har ingen aning vad den heter så skulle gärna vilja veta.
Lär blir en sommarhit, men iallafall är det någon som vet vad låten möjligtvis kan heta tipsa gärna mig (även om det är världens sämsta beskrivning).


   
Citera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inte den :S.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

av2e

[love]


   
SvaraCitera

alltså för att någon någonsin ska kunna lista ut vad det är för låt du pratar om måste du kunna beskriva den bättre.


   
SvaraCitera
höna

dendära å å å åke myeah

?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

alltså för att någon någonsin ska kunna lista ut vad det är för låt du pratar om måste du kunna beskriva den bättre.

nämn fem rumänska låtar som varit populära i sverige de senaste åren.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

nämn fem rumänska låtar som varit populära i sverige de senaste åren.

Kan ingen.. Så ser din poäng. Men samtidigt så skrev hon, "typ någon rumänsk låt". Hur vet vi att den är rumänsk egentligen?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Kan ingen.. Så ser din poäng. Men samtidigt så skrev hon, "typ någon rumänsk låt". Hur vet vi att den är rumänsk egentligen?

om man utgår från att beskrivningen stämmer så är det väl en av de tydligaste beskrivningarna jag någonsin sett av en låt som någon vill ha identifierad. om man utgår från att beskrivningen är felaktig så är ingen beskrivning tillräcklig.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

en av de tydligaste beskrivningarna jag någonsin sett av en låt som någon vill ha identifierad

vad heter låten då?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

vad heter låten då?

fan vet jag, men jag vet att rumänsk musik inte är särskilt vanligt i sverige, så beskrivningen är skitbra, förutsatt att den nu är rumänsk (vilket vi måste anta).


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

(vilket vi måste anta).

Måste vi inte alls anta i och med att trådskaparen inte ens är säker på det själv.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

rumänsk musik

Rumanien exporterar MASSVIS med klubbmusik.


   
SvaraCitera