Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med msn!!


Ämnesstartare

När man får nya meddelenden så står ju edt på msnrutan och när man trycker på dom så öppnas ett nytt fönster och man kommer till meddelandena, men det öppnas i firefox och jag vill att det ska öppnas i explorer!![cry] Hur gör jag för att ändra??


   
Citera
Ämnesetiketter

Ändra deafult webläsare, även om jag verkligen inte kan förstå varför du vill göra det


   
SvaraCitera

Start - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare


   
SvaraCitera

Explorer? Vem fan använder det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Explorer? Vem fan använder det?

jag gillar de pluppiga knapparna[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ändra deafult webläsare, även om jag verkligen inte kan förstå varför du vill göra de

My dreams are her:

Start - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare

Exakt HUR gör jag det, är väldigt datorhandikappad så ta det gärna steg för steg[blush]


   
SvaraCitera

Milka:

Exakt HUR gör jag det, är väldigt datorhandikappad så ta det gärna steg för steg[blush]

My dreams are her:

Start - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare

[party]


   
SvaraCitera

Milka:

Exakt HUR gör jag det, är väldigt datorhandikappad så ta det gärna steg för steg

Det var ju det jag gjorde följ anvisningarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Det var ju det jag gjorde följ anvisningarna.

men var under start5 finns det preog.åtkomst-knapp?


   
SvaraCitera

Milka:

men var under start5 finns det preog.åtkomst-knapp

Jaha

Start - Kontrollpanelen - Lägg till och ta bort program - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare


   
SvaraCitera

Milka:

jag gillar de pluppiga knapparna[blush]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Start - Kontrollpanelen - Lägg till och ta bort program - ange programåtkomst och standarprogram - anpassa - Välj standar webbläsare

tack[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men det byter ändå till internet explorer så du måste ladda ner stuffplug 3 googla på det


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera