Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med Qruiser?!


Homo0

simommrt1:

Så jag vill bara veta hur jag eeerrrhhh... Begränsar min inkorgsgrej och får personer bara upp till 16 besöka min profil.
Jag vill bara inte bli trakasserad online...

Hejsan.

Kan bara hålla med "empdb F27".

Qruiser är tyvärr ett jävla tillhåll där man får ha skyddsdräkt på sig och massor med vass armbåge. Men när man har bufflat undan allt som man inte vill ha med att göra så KAN det vara ett bra ställe.
Min nuvarande pojkvän är betydligt yngre än mig och har också berättat hur han blir trakasserad på Qruiser. Gubbkuk och annat i en oändlig ström.

Annars finns det en hel del annat du kan försöka med. Kolla upp RFSL Ungdom exempelvis om de finns på den ort där du bor.

Jag har haft Qruiser i typ 15år och har nog aldrig träffat någon genom Qruiser. De senaste fem åren så har jag loggat in en gång om året för att inte mitt konto skulle raderas.
Däremot så har jag både lärt känna och träffat folk genom andra sajter som tex. Lunarstorm (må det vila i frid) och Ungdomar.se mm. Om man är lite aktiv i forum som rör homo/bi så kan man lätt lära känna folk där.
Det är bara att skriva till folk och försöka få igång någon slags konversation. Fungerar mycket bra. [y]

MEN du måste göra reklam för dig och visa att du är homo eller bisexuell. Både i verkligheten och på nätet. Du har ju börjat bra med detta inlägg. Fortsätt!

Och ge för böveln inte upp hoppet! Kärleken finns där man minst anar det. Det är jag ett levande bevis på. Min började i en sunkig studentkorridorsfest där det var någon yngling som sa -Asså, jag känner igen dig!
Och på den vägen är det... Han är världens bästa pojkvän.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homo0:

Han är världens bästa pojkvän.

Naaaaaw :3
*megusta*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va heter du på qx? 🙂


   
SvaraCitera

ja alltså man får lära sig att ignorera äcklen så slutar dom höra av sig efter ett tag.


   
SvaraCitera

Homo0:

Min nuvarande pojkvän är betydligt yngre än mig

Homo0:

Lunarstorm (må det vila i frid) och Ungdomar.se mm.

du är ju en del av problemet låter det som... fast på andra ställen


   
SvaraCitera
Homo0

qazedctgb:

du är ju en del av problemet låter det som... fast på andra ställen

He he, kan låta så men nej.
Det är skillnad att prata med folk och att försöka ragga upp dem.
Jag är en väldigt lågmäld person, så på den gamla goda Lunartiden så kontaktade jag aldrig någon utan det var folk som kontaktade mig.

Beträffande min kille så var det HAN som började! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Homo0:

Det är skillnad att prata med folk och att försöka ragga upp dem.
Jag är en väldigt lågmäld person, så på den gamla goda Lunartiden så kontaktade jag aldrig någon utan det var folk som kontaktade mig.

Beträffande min kille så var det HAN som började! [rolleyes]

det brukar alltid låta så här 😛


   
SvaraCitera