Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP MED SMINK!!!


kachin:

c'est n'est pas

Franska [love]


   
SvaraCitera
kachin

hatar franska,,,,,, fast det är soft ändå, har riktigt jobbigt förhållande med det språket [sad]

OnT: köp inte billig skit för 25 spänn
[cute]


   
SvaraCitera

Skiter i märken och kollar endast på färger. Med under- och överlack kan man få även "dåliga" lack att sitta ett tag. Dras åt det rödsvartlilahållet. Mörkröda gör mig galen. Har en hel låda full. [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

OBS DETTA ÄR 1 TRÅD AV SINCAN DET ÄR HAN SOM BEHÖVER HJÄLP MED SMINK OCH SKÄMS ÖVER DETTA MVH AVSLÖJAR

dvärgkastarn:

Är du gothare eller?

NÅGOT FEL MED DET LR[shake]

mrman:

VILKEN SVART TJEJ

NEGER[cool]

isola:

Skiter i märken och kollar endast på färger. Med under- och överlack kan man få även "dåliga" lack att sitta ett tag. Dras åt det rödsvartlilahållet. Mörkröda gör mig galen. Har en hel låda full.

VISSTE INTE ENS ATT DET FINNS UNDER- OCH ÖVERLACK[sad]


   
SvaraCitera

KSENIA:

VISSTE INTE ENS ATT DET FINNS UNDER- OCH ÖVERLACK[sad]

men skojar du [sad][sad]


   
SvaraCitera

HAHAH FÖRSTA JAG TÄNKTE VAR: RAPE AV SINCAN HAHAHA[love]


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

isola:

men skojar du

HAHA NEJ??????[sad]

passaro:

HAHAH FÖRSTA JAG TÄNKTE VAR: RAPE AV SINCAN HAHAHA

DEN JÄVLA JÄVELN[mad]


   
SvaraCitera

KSENIA:

HAHA NEJ??????[sad]

kan du göra handduksturban då? det måste alla tjejer kunna


   
SvaraCitera

kachin:

c'est n'est pas

Ce n'est pas* [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

isola:

kan du göra handduksturban då? det måste alla tjejer kunna

KAN! MEN HAR ALDRIG :V


   
SvaraCitera

Izus:

Depend är faktiskt bra, köpte 6 för 50kr på rea

det suger ju! hm är mkt bättre


   
SvaraCitera

KSENIA:

KAN! MEN HAR ALDRIG :V

bra att du kan åtminstone!!!!
brukar inte heller ha pga vill int slösa badhanddukar på håret och använder bara handhanddukar till hårtvätt ist. fast du har ju en massa massa hår och det har ju inte jag


   
SvaraCitera
kachin

Capture:

Ce n'est pas* [blush]

ojdåååååå[blush] aja gillar inte franska ändå[no-no]


   
SvaraCitera
KSENIA
Ämnesstartare

isola:

bra att du kan åtminstone!!!!brukar inte heller ha pga vill int slösa badhanddukar på håret och använder bara handhanddukar till hårtvätt ist. fast du har ju en massa massa hår och det har ju inte jag

JA ALLTSÅ MITT HÅR BLIR ÄNNU TRASSLIGARE ÄN VANLIGT EFTER DUSCH1 OM JAG SNURRAR IN DET I 1 HANDDUK...[cry] FAST TYCKER DET SER ROKLIGT UT MED PERSONER SOM HAR DUSCHTURBANER!

Blivande_japan:

det suger ju! hm är mkt bättre

HAR 1 OCH DET ÄR FRÅN HM, ASDÅLIGT PGA MÅSTE JÄMT MÅLA MINST 2 LAGER OCH DET GÅR EJ IHOP MED MIN LATA LIVSSTIL. VILL JAG ENS FUNDERA PÅ HUR DÅLIGT DET DÄR DEPEND ÄR DÅ[sad] FAST DEPEND KANSKE SITTER DÅLIGARE NÄR DET VÄL ÄR PÅ VET EJ


   
SvaraCitera

KSENIA:

HAR 1 OCH DET ÄR FRÅN HM, ASDÅLIGT PGA MÅSTE JÄMT MÅLA MINST 2 LAGER OCH DET GÅR EJ IHOP MED MIN LATA LIVSSTIL. VILL JAG ENS FUNDERA PÅ HUR DÅLIGT DET DÄR DEPEND ÄR DÅ FAST DEPEND KANSKE SITTER DÅLIGARE NÄR DET VÄL ÄR PÅ VET EJ

haha ah man måste ju måla 2 lager men tkr d blir bra sen
depend blir fan bara bucklig å jävlig för mig
känns som om det tar timmar innan det stelnat helt så blir alltid hack å skit i nagellacket
asfult


   
SvaraCitera