Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med Spotify!


Ämnesstartare

Spotify har bestämt sig för att bara spela en låt i taget, dvs att det blir helt tyst efter varje låt - den hoppar inte till nästa. Hur gör man då?[sad]


   
Citera

Testa köra både repeat och shuffle och se vad som händer.


   
SvaraCitera

Det är så när man kör i sökfönstret. [n]


   
SvaraCitera

Mm, hatar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det är så när man kör i sökfönstret.

Men det har aldrig varit så förut...


   
SvaraCitera

Findus:

Men det har aldrig varit så förut...

De gjorde så i en av de senare uppdateringarna. Jag förstår inte varför eftersom det är heldumt. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

De gjorde så i en av de senare uppdateringarna. Jag förstår inte varför eftersom det är heldumt

Aha okej, JA VERKLIGEN!:O


   
SvaraCitera

Myksa:

De gjorde så i en av de senare uppdateringarna. Jag förstår inte varför eftersom det är heldumt.

det är ju som att säga att det är dumt att de kör reklamavbrott...de som gör musiken ska väl för fan ha pengar för det?!! jävla piratpartister


   
SvaraCitera

en ängel:

det är ju som att säga att det är dumt att de kör reklamavbrott...de som gör musiken ska väl för fan ha pengar för det?!! jävla piratpartister

[confused] Du framstår som ganska dum nu eftersom du uppenbarligen inte förstår någonting.
De kan såklart ha reklamavbrott även om spelaren själv hoppar till nästa låt. [zzz]


   
SvaraCitera

Myksa:

Du framstår som ganska dum nu eftersom du uppenbarligen inte förstår någonting.
De kan såklart ha reklamavbrott även om spelaren själv hoppar till nästa låt.

det jag säger stämmer alldeles utmärkt...det ska inte vara fullt med fördelar för folk som lyssnar på andras musik gratis, om du inte är piratpartist för då förstår jag att du försvarar det och jag hatar PP och de kommer ALDRIG regera!


   
SvaraCitera

en ängel:

jag hatar PP

Ok fine, du får tycka vad du vill. Du låter ganska trångsynt dock.

en ängel:

de kommer ALDRIG regera

Vet ej vad du menar men chansen finns att de kommer få mandatplatser åtminstone.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

en ängel:

det ska inte vara fullt med fördelar för folk som lyssnar på andras musik gratis,

Fast va?

Ma betalar ju genom reklamen. Detta är ju bara för att spotify är lite konstiga i hur de tycker att spellistan ska spelas.

Tror du missförstod, eller å är du bara lite korkad. [rolleyes]


   
SvaraCitera

en ängel:

det jag säger stämmer alldeles utmärkt...det ska inte vara fullt med fördelar för folk som lyssnar på andras musik gratis, om du inte är piratpartist för då förstår jag att du försvarar det och jag hatar PP och de kommer ALDRIG regera!

Nej du fattar absolut inte!
Förut när man tryckte på play så spelades låtarna en efter en och ibland så lades reklam in.
Nu när man söker på låtar kommer det upp en lista och Spotify fortsätter inte att spela nästa låt efter den som spelas. Men reklam läggs fortfarande in då och då.

Har du ens använt spotify? Eller din egen hjärna för den delen? Fatta rätt nu och sluta gör bort dig.


   
SvaraCitera

Kviq:

Tror du missförstod, eller å är du bara lite korkad.

jag är inte korkad...jag är fullt fungerande, jag är en människa och jag är inte ett dugg annorlunda än nån annan

jag har vänner som gillar mig, jag är den jag är


   
SvaraCitera

XD


   
SvaraCitera