Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med träning!:)


Ämnesstartare

Hej![smile]
Har ni några tips på hur man förbättrar sin kondition på 3veckor? och kanske någon som skulle kunna vara snäll och lägga upp ett träningsprogram till mig?[cute]


   
Citera
Ämnesstartare

Spring bara, långt också.

Kom ihåg att äta bra också.


   
SvaraCitera

moa_j:

Har ni några tips på hur man förbättrar sin kondition på 3veckor? och kanske någon som skulle kunna vara snäll och lägga upp ett träningsprogram till mig?[cute]

I vilket syfte? I en specifik gren?

Kör något varannan dag i tre veckor sträck.
Simning, jogging, kardiomaskin.
Crosstrainer är ett bra alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Löpa, löpa och löpa
Det suger. JA
men det ger bra resultat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

I vilket syfte? I en specifik gren?

Vi har fått en idrotts läxa att träna i 3veckor och förbetra något tex konditionen:) jag har haft ganska bra kondition förut men det känns som den tappats med åren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Spring bara, långt också.

Kom ihåg att äta bra också.

Okej men vad bra, tack så mycket[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Kom ihåg att äta bra också.

middag/lunch får jag äta det som bjuds, men till frulle vad är bra att äta då,har alltid haft svårt med att veta vad man ska äta då så ngt tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moa_j:

middag/lunch får jag äta det som bjuds, men till frulle vad är bra att äta då,har alltid haft svårt med att veta vad man ska äta då så ngt tips?

Gröt är bra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Gröt är bra saker.

okej tack 🙂 då blir det havregrynsgröt då 😀


   
SvaraCitera

Testa att simma. Det är sjukt bra träning plus att det inte sliter så mycket på kroppen.
Trodde att jag skulle orka en timma då jag anser att jag har rätt bra kondis. Dock efter 35 min var jag helt förstörd och mitt självförtroende lika så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Testa att simma. Det är sjukt bra träning plus att det inte sliter så mycket på kroppen.
Trodde att jag skulle orka en timma då jag anser att jag har rätt bra kondis. Dock efter 35 min var jag helt förstörd och mitt självförtroende lika så...

tack för alla underbara tips 🙂 behövder verkligen för vill ju ha lite varierande träning, då blir det till att åka till simhallen 😀


   
SvaraCitera

moa_j:

då blir det till att åka till simhallen 😀

Tycker jag. Lycka till [bigsmile]


   
SvaraCitera

Löpning/simning/cykling allt sådant men det ror juh också på hur bra kondition du har från början första veckan kanske det räcker med att gå raskt... och glöm inte att vila minst 1gång i veckan!
det är viktigt!

det är när du sover och äter som du bygger upp muskler så tänk på vad du äter och sov mycket![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera