Aviseringar
Rensa alla

Hjälp med träning!


Ämnesstartare

Hej, jag skulle behöva några övningar. Om någon av er vet någon övning för följande kroppsdelar så får ni gärna dela med er Tumme upp

Armar (framsida)
Armar (backsida)
Lår (framsida)
Lår (baksida)
Vader
Rygg
Mage

Tack på förhand! Hjärta


   
Citera
Kudhos

Armar framsida, biceps antar jag, och rygg kan du träna med chin ups. Du kan köra ett pass chin ups och ett pass pull ups så får du ryggen där.

Armar baksida, triceps då antar jag, kan du träna genom olika sorter av bänkpress. Har du ingen bänkpress så blir det nog armhävningar. Är inget bra på kroppsövningar.

Låren och vader borde väl marklyft, knäböj, och utfall hjälpa. Inget gym -> ut och spring.

Mage så finns det ju olika metoder men plankan och "leg raises" är ju klassiska. Och russian twists. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är du ute efter? bli stark? få större muskler? bli mer explosiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Hej, jag skulle behöva några övningar. Om någon av er vet någon övning för följande kroppsdelar så får ni gärna dela med er Tumme upp

Armar (framsida)
Bicep curls

Armar (backsida)
Smal bänkpress, militärpress

Lår (framsida)
Lår (baksida)
knäböj och marklyft

Vader

Rygg
marklyft, rodd, chin ups

Mage
crunches

Tack på förhand! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:
vad är du ute efter? bli stark? få större muskler? bli mer explosiv?

Göra klart en skoluppgift Rodnar, Spelar ingen roll behöver bara två olika övningar för varje kroppsdel. Är inte bra på att träna så jag kan inga övningar. Så det är därför jag behöver hjälp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Göra klart en skoluppgift Rodnar, Spelar ingen roll behöver bara två olika övningar för varje kroppsdel. Är inte bra på att träna så jag kan inga övningar. Så det är därför jag behöver hjälp!

aha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Göra klart en skoluppgift Rodnar, Spelar ingen roll behöver bara två olika övningar för varje kroppsdel. Är inte bra på att träna så jag kan inga övningar. Så det är därför jag behöver hjälp!

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071

bara att plocka och välja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071

bara att plocka och välja

Tack Glad


   
SvaraCitera