Forumet - hjälp mig :'(

hjälp mig :'(

2366 0 53
jag blev dumpad för några dagar sen [cry] utan någon anledning
har fan inte kunnat käka nått sen dess o känner mig mätt hela tiden trots att jag inte käkar nått[chocked]
ska påpeka att detta var min livs stora kärlek och vi har varit ihop väldigt länge :(

kan någon försöka göra mig glad eller ge mig nått tips på hur jag kan glömma henne?[cry]

Spana också in:

mästaren:

har du nått tips på nån sån musik?

James Blunt - you're beautiful
neverstore - Hold on
Coldplay - The Hardest part
Coldplay - Lost
Simple Plan - Your Love is Just a Lie
3 Doors Down - Here without you
Bryan Adams feat Melanie C - When you're gone

DÄRE YOU GO [cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Coldplay - Fix you
Savage garden - Crash and burn
U2 - With or without you
är också bra [wink]

allting för folks med brustna hjärtan [y]
sådär får jag också om jag mår dåligt. man är mätt o mår typ illa utan o ha ätit. man kan gå utan att äta i dagar och försöker man äta så får man endast i sig en tugga. sjukt egentligen vad kroppen påverkas av psyket

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

men glöm inte att tiden läker alla sår
mästaren:

fan vad kärlek e jobbigt :'(

Tänk så här ist, vad lider du av som gjorde att du blev dumpad. Du kanske har liten snorre, att det var det hon tröttna på, eller bara det att du ser ut som en jäkla retard fåne, och hon ville inte känna sig som ett miffo när ni var ute tillsammans.

Så grubbla på detta en stund, och när du kommer fram till en anledning. Ta o gör något åt saken, sen kommer det o kännas myket bättre.
nazgul:

Tänk så här ist, vad lider du av som gjorde att du blev dumpad.

men de e ju de som e problemet :( det finns inga såna fel liksom som du beskrev :( hon bara typ tappa alla känslor för mig sådär helt plötsligt ifrån att va dö förälskad i mig [cry] de ändrades så fort :(

nazgul:

Ta o gör något åt saken

har du nån ide vad jag ska göra?
mästaren:

:( hon bara typ tappa alla känslor för mig sådär helt plötsligt ifrån att va dö förälskad i mig de ändrades så fort :(

Jaha, hon nyktra i alltså....men varför sa du inte det med en gång! Det var väl igår ni träffades också förstås [wink]

mästaren:

har du nån ide vad jag ska göra?

Alkohol har ju hjälpt förr [rolleyes]