Aviseringar
Rensa alla

Hjälp mig!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Jag älskar min kille otroligt, och jag gör vad han vill för honom.
Han tror att ja njuter av vårat sex, men i verkligheten så gör jag det inte.
Jag vill på något sätt förmedla för honom vad jag verkligen gillar, men jag vet ine hur jag ska göra det utan att han får sitt självförtroende helt lågt.
Plus, att vi har inte sex lika ofta längre. Jag har frågat honom väldigt diskret om det, och han har sagt att han bara inte vill det så ofta. det kan gå över 2 veckor utan att vi har sex. Jag vill det jättegärna, och jag vet att felet på min kropp kan det inte vara. Jag känner mig så dålig.
HJÄLP MIG ATT FÅ ETT BRA SEXLIV


   
Citera
Ämnesetiketter

Men prata med honom för fan. Det finns 100 såna här trådar och svaret är alltid lika självklart.

Utan prat kommer ni ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag har försökt att göra det.
Och vi kom inte fram till något utan att han säger "fyfan kmr aldrig kunna satisfy dig osv."
Hans självförtroende blir bara sämre utan att han tänker efter.


   
SvaraCitera

Om han nu inte reagerar väl på prat så kan du väl typ... Försöka guida honom när ni seksar? Ta lite initiativ själv och så. [smile]


   
SvaraCitera

Apelsin90:

HJÄLP MIG ATT FÅ ETT BRA SEXLIV

Ställ lite krav för fan. Du ska inte anpassa dig efter honom hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo nu gick det åt helvette precis.
Jag satte på mig utmanande underkläder för honom och började försöka förföra honom. Han sa att han inte vill just då. Då frågade jag honom vad det är honom som gör honom kåt. Han sa ibland vill jag bara. och jag frågade igen, hur kan jag göra dig upphetsad? för mitt självförtroende bara sjunker varje gång du nekar mig (de enda gångerna vi har sex är när han vill det). Han svarade, tyvärr du kan ha de sexigaste kläderna på dig och verkligen sätta dig på ultra nivå på att förföra, men det kommer kanske inte fungera.
Mitt självförtroende gick helt ner på nivå 0. Äre fel på mig när han inte ens blir upphetsad av sin flickvän?????


   
SvaraCitera

Apelsin90:

Äre fel på mig när han inte ens blir upphetsad av sin flickvän?????

Din pojkvän kan vara asexuell. Eller hålla på att utveckla en ny sexualitet (homosexuell eller asexuell) där du inte är upphetsande för han. Det är faktiskt möjligt.

Eller så vill han inte så ofta bara.
Men seriöst, han får jävla skärpa till sig. Slå han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh herregud. Jag säger inte att det är något fel att vara det. Men jag skulle må så jävla dåligt ifall han känner att han inte har några känslor kvar för mig pågrund av att han hitta sin nya sexualitet. Vi har varit tillsammans i över ett år.

haha, jo jag ska göra det nu så fort han kommer tillbaka från duschen haha


   
SvaraCitera

psykohistorik:

Men seriöst, han får jävla skärpa till sig. Slå han.

Håller med. Låt honom inte köra med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är faktiskt så att han har kommit i en depression. Kan det vara orsaken till att han inte vill ha sex med mig så ofta? för att han börjar få symptomer av asexualitet?
För förut var det verkligen absolut inte såhär, innan han blev nere.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är det antagligen det. Är han assexuell är bara att acceptera och gå vidare, tyvärr. [confused]


   
SvaraCitera

psykohistorik:

han får jävla skärpa till sig. Slå han.

vad har han gjort för fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talk 2 him![love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt han ta dig i nr2


   
SvaraCitera

Apelsin90:

HJÄLP MIG ATT FÅ ETT BRA SEXLIV

Jag tycker du borde be om hjälp med svenska istället..


   
SvaraCitera